نام مقدس همیشه خلیج فارس

نام خلیج فارس مقدس نیست .نام خلیج فارس یک نام ناموسی است برای سردمداران جمهوری اسلامی وعوام وانصارشان که با منافع ناسیونالیسم کور ایرانی تاریخا گره خورده وهم پیمان هستند. وحاضرند بخاطر حفظ این نام میلیونها نفر ومملکت را به آتش وخون بکشانند.
از قاسم سلیمانی تا اردشیر زاهدی ؛ از رضا خان فاشیست تا خمینی فاشیست اسلامی از مسعود رجوی تا شاهزاده رضا ؛ واز محمد رسول الله تا کورش «کبیر»- این امپراطور خون وشمشیر ؛از آغامحمد خان قاجار تا نادر «کبیر» با هم همپیمان هستند و حاضر هستند بخاطر نام خلیج فارس وحفاظت از این نام تا نفر ونفس آخر از خون وجان این مردم هدیه بدهند.
از همین الان برای خواننده ونوازنده ای که حاضر نیست ترانه خلیج همیشه فارس را در بلاد عربی بنوارد وبخواند ؛شمشیرهایشان را از رو بسته اند وبه جرم بی ناموسی طرف را تهدید به مرگ وشکنجه میکنند .
در طرف دیگر این جنگ وجنایت خلیج عربی قرار گرفته که از شیوخ عرب تا منافع سرمایه عربی وغربی وشرقی وجهانی از اسلحه فروش تا هژمونی طلب وامپریالیست پشتش آماده ایستاده.
اگر کل ایران ومنطقه خاورمیانه عرب نشین به ویرانه تبدیل شود چه باک؛ مادام که نام خلیج؛ فارس باقی بماند .مثلا این نام به -خلیج فارس-عرب -تبدیل نشود ویا بنام -خلیج صلح وآرامش -تبدیل نشود. یا بنام -خلیج آزادی وانسانیت -تبدیل نشود.بخاطر حفاظت از این نام حاضر است دهها میلیون ایرانی وصدها میلیون مردم عرب را بجان هم بیاندازد ومیلیونها کشته وزخمی در دوطرف تخاصم عرب وعجم بوجود آورد تا ثابت کند که نام فارس همیشه زنده است. اما همین ایرانی با غیرت ومدافع نام فارس سر بزنگاه خودش را مسلمان ودر ماه رمضان هم روزه میگیرد ودر محرم برای امام حسینش روضه خوانی وشب عاشورای حسینی بر پا میکند ودر سال ۵۷ با تشویق وتبلیع وفریب مردم ؛ ۹۹٪ هم را وادار میکند به خمینی واسلام رای بدهند.
پادشاه وامامش اسلام پناه وسایه خدا و نوکر ونظر کرده امام رضا وغلام رضا است.عاشق اسلام است اما دشمن مردم عرب.. بخاطر اسلام وایران حاضر است دست بهر جنایتی بزند واز جمله دهها وصدها میلیون نفر از مردم بیگناه را فدای این نام فارس بکند.چون معتقد است – جان من فدای خاک وپاک میهنم.-
اما وقتی اسلام وناسیونالیسم وسلطنت شاه و حکومت امام گندش در میاید ومملکت جهنم میشود با میلیاردها دلار اختلاس ودذدی وپول خون همین مردم اسلام زده وایران زده تمام مملکت را با یک گرین کارت آمریکا وکانادا واروپا تاخت میزند. خود ؛خانواده ؛نوه و نتیجه اش را از ایران کوچ میدهد تا در این جهنمی که خودش بوجود اورده زندگی نکند.
این حد واندازه های این ناسیونالیسم کور ایرانی است که امروز با نام خلیج همیشه فارس میخواهد کل مملکت ومنطقه ودهها میلیون نفر را در جنگی بی پایان بسوزاند.
باید جلوی این آتش وجنایت کور ایرانی واسلامی وعربی را تا روشن نشده گرفت. وتا دیر نشده بمردم نشان داد که نام خلیج مقدس نیست آنچه ارزش دارد زندگی انسانها است که باید حفظ شود.
باید با توافق دوطرف دعوا ؛یک نامی را انتخاب کرد که بخاطر این نام کل ایران ومنطقه ومیلیونها نفر بخاطرش نابود نشوند
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate