جنگ تروریستها در خاورمیه بر علیه مردم محکوم است

جنگ تروریستها در خاورمیه بر علیه مردم محکوم است:
حماس ساخته وپرداخته دولت اسراییل وموساد است .همانطور که حزب الله ساخته وپرپاخته اسلام خمینی است. اسراییل با حمایت کامل از حماس وجنبش اسلامی فلسطین ؛ جنبش چپ وانقلابی وحتی ناسیونالیستی عرفات را به حاشیه کشانند ونابود کرد .
در حقیقت اسراییل با حمایت از حماس در مقابل چپها وانقلابیون میخواست نشان دهد که دشمن اصلی او مشتی قرون وسطایی واسلامی هستند که ضد یهود ومیخواهند یهودیان را بدریا بریزند. از این طریق اسراییل حق بجانب بتواند تمام جنایات خودش را بر علیه مردم فلسطین توجیه کند.
.اسراییل از بدو تولد یک دولت تروریستی بود ومردم فلسطین را با ترور وجنایت از خانه وکاشانه اشان اخراج کرد وامروز هم دارد در اورشلیم همان مردم را بیخانمان میکند..
.اما حماس امروز دشمن خود دولت تروریست اسراییل شده ماری را که در آستین پرورده بودند دارد نیش میزند..همانطور که امریکا ؛بن لادن وطالبان وداعش وخمینی را بقدرت رساند وامروز همان اسلامیستها موی دماغ دولت ومنافع امپریالیستی امریکا شده اند ودنبال سهم خواهی خود هستند؛ امروز حماس تروریست اسلامی ؛از ایران ودیگر اسلامیون منطقه تغذیه میشود بر علیه دولت نژاد پرست اسراییل.این جنگ ترورسیتها در خاورمیانه است بر علیه مردم بیگناه فلسطین وحتی مردم بی گناه اسراییل که دولت اسراییل از این کشور یک پادگان نظامی درست کرده است. امروز اسراییل با کمک آمریکا وغرب وشیوخ عربستان ومنطقه در مقابل اسلام سیاسی نوع شیعی صف آرایی کرده اند.
.مردم ایران با انقلاب اجتماعی خود-با بزیر کشیدن اسلام سیاسی میتوانند این چرخه ضد انسانی وتروریستی اسلامی -یهودی ؛تخاصمات وتروریستهای منطقه از جمله نوع اسلام سیاسی واسراییل را به گورستان تاریخ بفرستند ومنطقه خاورمیانه را با صلح ؛منطقه آزاد وبرابر برای همه ساکنین آن قرار دهند.
پیروزی انقلاب اجتماعی مردم ایران؛ آغاز پایان تروریسم اسلامی وتروریسم دولتی اسراییل وهمه حامیان بین المللی آنان خواهد بود.
اسراییل یا فلسطین وهر جای خاورمیانه وعالم باید محل سکونت هر انسانی باشد که میخواهد در آنجا زندگی کند. این مرزهای ناسیونالیستی باعث قتل عام قومی-ناسیونلیستی-دینی ضد انسانی است.
اسراییل یا فلسطین وطن همه اسراییلیها وفلسطینیها وهر انسانی است که علاقه دارد در آنجا زندگی کند وهیچ دولت ومرجعی این حق انسانی را نمیتواند دریغ بدارد تا چه برسد بنام دین ؛ناسیونالیسم ؛کشور ؛مرز وخاک با بمب وخمپاره مردم را از خانه وکاشانه اشان دربدر بکند
·
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate