بیاد انقلاب ۵۷

بیاد انقلاب ۵۷
و انقلابی دیگر برای سرنگونی حکومت فاشیست اسلامی .
انقلاب ۵۷ توانست حکومت دیکتاتوری-فردی خاندان پهلوی را بزیر بکشد. مردم حق داشتند حکومت ادمکش وجنایتکار سایه خدا واسلام پناه آریامهری را سرنگون کنند.
مردم حق داشتند که در اواخر قرن ۲۰ بخاطر مخالفت با دیکتاتوری وفرامین شاه شکنجه- زندان واعدام نشوند.
انقلاب ۵۷ توانست حکومت شاه را سرنگون کند حکومتی که خود را وارث ۲۵۰۰ سال تاج ؛تخت؛شمشیر وخون پادشاهان وادمکشان میپنداشت. در دوران پهلوی هر صدا و ندای آزادی درجا توسط حکومت پهلوی در نطفه سرکوب میشد.
فقط آخوندها واسلامیون حق داشتند در همه جای کشور از مدارس تا مساجد ؛ دربار؛ارتش ؛ رادیو ؛تلویزیون ؛ سپاه دین و همه جا از اسلام وحکومت اسلام پناه وشخص شاه دفاع کنند.
در چنین شرایطی در خیزش انقلابی ۵۷ اسلامیون واخوندها در جامعه بخاطر دیکتاتوری وسرکوب شاه توانستند خودشان را بعنوان محالفین واقعی شاه جا بزنند.
مردمی که برای نان- مسکن وآزادی بپا خاسته بودند . دهها میلیون مردم گرسنه و بیحقوق از سیستان و بلوچستان گرفته تا کردستان و خوزستان و ترکمن صحرا در حاشیه شهرها در زور اباد ها و آلونک‌های خودساخته مورد حمله ویورش ماموران حکومت شاه قرار میگرفتند.
در حالیکه شاه با میلیاردها دلار از پول همین مردم محروم خرج جشن‌های ۲۵۰۰ ساله میکرد تا حقوق بشر کورش کبیر – این امپراطور جهانگشای خون وشمشیر را به حاکمان جهان گرانتر بفروشد.
انقلاب ۵۷ برای سرنگونی این حکومت جنایتکار بود . اما دسیسه حکومتهای آمریکا و غرب با اسلامیون و آخوندهای شاه ساخته ؛خمینی وحکومت اسلامی را مهندسی کردند.
خمینی را از نجف به پاریس اعزام داشتندو از او یک فرشته ساختند .او را زیر نورافکنهای خودشان قرار دادند تا بمردم بپاخاسته القا کند که شاه دیکتاتور وجنایتکار است- (همان شاهی را که با کودتا بقدرت رساندند ؛ دهها سال از او کاملا حمایت کردند) .اگر خمینی وحکومت اسلامیش بقدرت برسند همه مردم صاحب نان ومسکن وبهداشت میشوند .اگر شاه قبرستانها را آیاد میکرد . خمینی در عوض قول داد همه مردم وحتی بیخدایان وکمونیستها ازاد باشند که در جامعه تبلیغ وترویح بکنند.
متاسفانه مردم بخاطر دیکتاتوری وجنایات شاه برای فرار از ان حکومت ادمکش به خمینی و حکومت قرون وسطاییش لبیک گفتند. و فریب این ادمکشان اسلامی جهل وجنایت را خوردند.
طولی نکشید که مردم متوجه شدند حکومت خمینی ادامه همان حکومت ادمکش واسلام پناه شاه است.
خمینی بزودی برای بقای خودش مثل شاه شمشیرها را از رو کشید وخودرا مثل شاه نماینده وسایه الله خطاب کرد.و با صدها هزار زندانی- شکنجه واعدامی توانست مثل حکومت شاه به حکومت خود ادامه دهد.
اما این مردم بپاخاسته همواره این حکومت ودستگاه سرکوبش را هدف قرار داده اند. انقلاب زن- زندگی- آزادی عملا ادامه انقلاب ۵۷ برای سرنگونی حکومتی دیکتاتور وادمکش فاشیست اسلامی است.
بایداین بار مردم را اگاه کرد. باید انقلاب آتی مردم ایران به یک جامعه آزاد وبرابر وبدور از هر نوع زن ستیزی وانسان ستیزی و بر روی ویرانه های حکومتهای دیکتاتوری فاشیستی سلطنت واسلام بر قرار گردد.

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate