ایرج مصداقی بر علیه مسیح علینژاد

ایرج مصداقی بر علیه مسیح علینژاد:
چرایی دشمنی ایرج مصداقی شاه اللهی (مجاهد سابق)با مسیح علینژاد ؟
ایرج مصداقی این هفته در یک مصاحبه بر علیه مسیح علینژاد سنگ تمام گذاشت.
دشمنی بر سر چیست؟
گویا مسیح در یک مصاحبه بخاطر اعدامهای اخیر حکومت اسلامی که معمولا بعد از اذان صبح اجرا میگردد اعلام کرد : « من از اذان صبح شما متنفرم…من از …. متنفرم .»
دلایل خشم ایرج مصداقی بر علیه مسیح علینژاد:
ایرج مصداقی که سالها پیش از مسیح علینژاد کاملا دفاع میکرد و او را یک زن رزمنده و انقلابی وجسور و لايیک و …….. میخواند. وهر کس که کوچکترین انتقادی به مسیح داشت را نفرین وتکفیر میکرد.
چرا امروز همان ایرج مصداقی دشمن شماره یک مسیح علینژاد شده؟ چه چیزی عوض شده؟
دلایل ارایه شده ایرج مصداقی بر علیه مسیح علینژاد:
ایرج مصداقی معتقد است که جمله –……من از اذان صبح شما متنفرم ……–یک هوچی گری و یک شارلاطان بازی سیاسی توسط مسیح علینژاد است.
۱- بدلیل اینکه در زمان آریامهر-اسلام پناه و سایه خدا هم صبحهای خیلی زود جوانان را اعدام میکردند .
۲- بخش عظیمی از مردم ایران به اذان اعتقاد دارند و نماز میخوانند.
۳.- خیلی از مردم دنیا هنوز به زیارت امام رضا میروند.
۴- مسیح علینژاد در ایران صیغه اخوندها میشده و بعدا توسط دارد ودسته رفسنجانی به انگلیس امده و حالا دارد ضد اسلامی صحبت میکند.
۵- حتی کار را بجایی رسانده که معتقداست وزرای امور خارج اروپا نباید با روسری به ایران بروند. باید حجاب اسلامی را رعایت نکنند.
۶- چون گویا مسیح علینژاد بیسواد است و کتاب نخوانده و از قوانین بین المللی بیخبر است. همان قوانینی که حکومت رضا خان و خمینی را بیش از ۱۰۰ سال حاکم بر جان ومال وهستی مردم در ایران کرده.
کدام شارلاطان ترند؟ ایرج مصداقی یا مسیح علینژاد؟:
مسیح علی نژاد پابوس آخوندها وحامی جمهوری اسلامی بود. حامی اسلام و قوانین قرآنی بود. حامی حجاب و خاتمی وخمینی بود. امروز مخالف اسلام شده. مخالف حجاب اسلامی شده ؛مخالف حکومت اسلامی شده ومثلا کمپین چهارشنبه های بی حجابی را براه میانداخته. که از قضا ایرج مصداقی از تمام مواضع و اعمال سیاسی و اعتقادی او دفاع میکرده.
بنظر من یکی از نقطه قوت های مسیح همین است که از یک دختر اسلامی وحامی حکومت فاشیست اسلامی به یک فرد سکولار و بر علیه اسلام وقوانین اسلامی بر خاسته ودارد تبلیغ میکند.
مسیخ علینژاد انسان فرصت طلبی است ومیداند که اگر بخواهد امروز در جامعه ایران جایی داشته باشد. اگر بخواهد در میان زنان ایران جایی داشته باشد حتما باید بر علیه اسلام وقوانین و فرهنگ اسلامی باشد وگرنه نمیتواند سوار جنبش انقلابی وضد اسلامی در جامعه ایران بشود.
اما چرا ایرج مصداقی امروز مخالف مسیح علینژاد است؟
این همان ایرجی است که میدانست مسیح صیغه اخوندها میشده و عاشق آخوندها واسلام بود. مگر نمیدانست که توسط رفسنجانی به انگلیس پرتاب شده تا در رسانه های حامی اسلام واصلاح طلبان(آیت الله بی بی سی) اورا رهبر وسخنگوی مردم وزنان مبارز ایران بکنند؟. ایرج مصداقی همه اینها را میدانست اما هنوز از مسیح حمایت میکرد.چرا؟
چون مسیح علی نژاد تا آن زمان عاشق رضا خان فاشیست وحکومت آریامهر اسلام پناه وسایه خدا بود واز اسپرم رضا خانی- شاهزده دفاع میکرد.
اما از زمانی که مسیح از کنفرانس جورج تاون از شاهزده جدا شد – از آن روز ببعد ایرج مصداقی دشمن مسیح علینژاد شده وهمه اعمال او را که تا سال قبل مورد تایید قرار میداد؛ امروز یکشبه همه آنان را بی ارزش؛ هوچیگری؛ شارلاطانیزم و بیسوادی میداند.
معتقد است که مسیح علی نژاد کتاب مطالعه نمیکند. یک زن صیغه ای و بیسوادی است که به اسلام وقوانین اسلامی مثل حکومت آریامهر- سایه خدا واسلام پناه احترام نمیگذارد. میخواهد اسلام و فوانین اسلامی و قرآنی را از جامعه جارو کند.
ایرج مصداقی معتقد است چون مردم ایران نماز میخوانند و به زیارت امام رضا میروند پس هیچکس نباید بر علیه اسلام و قوانین ضد بشری اسلامی- قرآنی تبلیغ وترویج کند.
این دقیقا همان افکار عقب افتاده در سال ۵۷ بود که امثال ایرج مصداقی ها را حامی خمینی ورجوی کرد. آنان هم معتقد بودند چون اکثریت مردم حامی اسلام وخمینی هستند پس باید از حکومت قرون وسطای اسلامی دفاع؛ از رجوی و سازمان مجاهدین اسلامیش دفاع کرد.
از قضا ایرج مصداقی معتقد است که چون ظاهرا اسپرم رضا خان امروز در ایران از همه بیشتر طرفدار دارد پس باید همه مردم از این شاهزده دفاع کنند. این دقیقا همان متد حمایت مردم از اسلام خمینی ورجوی در سال ۵۷ بود که مملکت را به اینجا کشاند.
. ایرج مصداقی به این دلیل مخالف مسیح علینژاد است چون امروز معیار ایرج مصداقی در جامعه حکومت فاشیست رضا خانی و اسپرمهای او است. هر کس واز جمله مسیح علینژاد با این حکومت فردی- دیکتاتوری و پادشاهی زاویه داشته باشد مورد خشم وغضب ایرج مصداقی قرار میگیرد.
مسیح علینژاد پایه های مشهور شدن و قدرت تبلیغاتیش را از حکومت آخوندی در ایران شروع کرد- بقول خودش صیغه آخوندها میشد تا از مراتب و درجات اجتماعی بالا برود. وبعد از همان طریق وارد اروپا وآمریکا شد و در رسانه ای حامی اصلاح طلبان بکار مشغول شد.
بعدا عاشق رضا خان و حکومت آینده شاهزاده شد. اما وقتی دید دیگر مردم ایران به هیچ آخوند وشاهزاده ای اعتنا نمیکنند از شاهزاده هم جدا شد.
امروز مثل همه حامیان حکومتهای غربی در استخدام رسانه های همان دولتهایی است که رضا خان و آریامهر و خمینی را بقدرت رساندند.
مسیح علینژاد اینبار میخواهد بدون واسطه منتخب همین حکومتها در فردای ایران باشد.. هم از این روست که مورد غضب کسانی مثل ایرج مصداقی قرار میگیرد. چون ایرج مصداقی با واسطه شاهزاده میخواهد به ایران برگردد.
از نظر ایرج مصداقی مسیج علینژاد مسیر خطر ناکی را انتخاب کرده. چون از شاهزاده اطلاعت نمیکند.
شاهزاده ای که وارث تاج وتخت خون وشمشیر ودیکتاتوری وجنایت است. شاهزاده ای که در عمرش یک روزکار نکرده ومیلیاردها دلار ثروت به غارت رفته مردم ایران را در حسابهای بانکی خود به عیاشی گذرانده و میگذارند و به هیچ احدی هم پاسخگو نیست.
این حد واندازه های ایرج مصداقی است.

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate