شما سالهاست باد می کارید، طوفان در راه است! روز بعد از قتل مهسا امینی

قتل ژینا امینی (مهسا) اتفاقی نبود. هم اکنون زهرا صدیقی و الهام چوبدار در صف چوبه دار قرار دارند. این رژیم با آگاهی تمام نقشه کشید و او را کشت. برای دیگران هم دادگاه های یک دقیقه ای تشکیل می دهند و علنی حکم نابودیشان را صادر  میکنند.

 قتل سحر و ژینا، ستار بهشتی، آبتین، و هزاران دیگر با روی کار آمدن جمهوری اسلامی برنامه ریزی شد. این حکومت قتل و جنایت است. “هفته عفاف” و روانه کردن گله های بسیج و خواهر زینب به خیابانها، گشت های لمپن پلیس و انتظامی، قلدری و خشونت در خیابان و زندان، اینها همه به ما میگویند قدرتی حاکم است مبتنی بر زور و قتل و جنایت. در مورد زنان که دیگر مسئله بسیار روشن است. خمینی و خامنه ای و رئیسی و علمداران اسلام زنان را یک کابوس و دشمن خود میدانند. این جنبشی است که از روز اول به سرکار آمدن این رژیم جنایتکار اعلام جنگ نمود. چهار نسلی که در جمهوری اسلامی بدنیا آمدند امروز در صف مقدم آن می جنگند و قربانی می دهند. مبارزه با حجاب اسلامی در دو سال گذشته از فاز “بد حجاب” عبور کرده و به “بی حجابی” کامل در ملاءعام کشیده شده است. جمهوری اسلامی در این دوسال به این حقیقت پی برده است که دیگر با گشت های پلیس و بسیج خواهران اهل بیت نمی تواند نه زنان را دوباره به دوره قبل برگرداند و نه حتی جامعه را آرام کند. بازگشت به گذشته غیرممکن است. 

ماههای اخیر این جنبش در مقابل تعرض رژیم یک قدم به جلو گذاشت و خیابانهای ایران صحنه مقاومت پرشور زنانی است که در تقابل با هرآنچه اسلامیست دست به شورش زده اند، مقاومت کردند، در خیابانها به رقص و پایکوبی پرداختند و کلاغ های سیاه محجبه را از اتوبوس ها و خیابانها راندند. جنبش علیه حجاب اسلامی جنبشی مدرن، برای یک جامعه آزاد، برای رهایی از ستم مذهبی، مردسالاری، عقب ماندگی و خرافات و زن ستیزیست. زن در ایران دیگر حاضر به تغییرات میلمتری نیست. زنان در ایران پرچمی را در دست گرفته اند که وزش آن بدون شک هنگام پیروزی جوامع بسیار را به لرزه درخواهد آورد. امروز پرچم آزادی بیقید و شرط زن نه در دست معامله گران قدم به قدمی، یواشکی و فمینیست های بشر دوست، چپ های خیرخواه و حقوق بشری، بلکه در دست زنانی است که از جانشان مایه می گذارند و از خط قرمز می گذرند. آزادی زن در ایران آزادی جامعه ای خواهد بود که مردمش راه نفس کشیدنشان روز به روز بسته تر می شود و راه علاج آن طوفانی است که در حال جمع کردن نیروی خود برای سرنگونی است. مهسا امینی قربانی نیست او یکی از میلیونها زنی است که نه گفت و برای این نه جان عزیزش را فدا کرد.

١٥ سپتامبر ٢٠٢٢ 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate