نمی گذاریم حکومت اعدامی در فرانکفورت مراسم و گردهمایی برگزار کند!

نمی گذاریم حکومت اعدامی در فرانکفورت  مراسم و گردهمایی برگزار کند!

کنسولگری جمهوری اسلامی در فرانکفورت آلمان می خواهد به مناسبت چهل‌و پنجمین سال حکومت نکبت اسلامی در تاریخ هفتم فوریه ساعت ۱۷ مناسکی برگزار کند. این مراسم حکومتی هر کجا که برگزار شود با اعتراض و خشم و تنفر عمیق مردم روبرو خواهد شد. فقط در هفته‌های اخیر ماشین آدمکشی حکومت اسلامی ایران، به خیال خام خود برای ایجاد رعب و وحشت، شماری از زندانیان سیاسی را وحشیانه به چوبه اعدام سپرده و همچنین کشتار زندانیان جرائم عادی را نیر گسترش داده است .

از همه مردم شرافتمند و آزادیخواه و مخالفین اعدام دعوت می‌کنیم یکصدا و متحد در تظاهرات بزرگ هفتم فوریه علیه حکومت اسلامی مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی در فرانکفورت فعالانه شرکت کنید.

در برابر توحش جانیان اسلامی باید با قدرت دست به اعتراض بزنیم. صدای رسای مردم مبارز ایران، زندانیان سیاسی و همه خانواده‌های دادخواه باشیم تا بساط جمهوری اسلامی در خارج کشور برچیده شود. اجازه نخواهیم داد حکومت اعدامی مراسم و گردهمایی برگزار کند.

از همه شما در شهرهای اطراف فرانکفورت می‌خواهیم  با در دست داشتن عکس‌هایی از جنایات بیشمار حکومت اسلامی و تصاویر هزاران جانباخته راه آزادی که جمهوری اسلامی بیرحمانه دست به کشتار ‌آنها زد، همراه با خانواده عظیم دادخواهان در چهارشنبه ۷ فوریه ساعت ۱۷ مقابل لانه تروریستی جمهوری اسلامی در فرانکفورت فعالانه شرکت کنید!

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – کمیته تشکیلات آلمان ۳ فوریه ۲۰۲۴

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate