خشم عمومی علیه حکومت در مراسم خاکسپاری مهرجویی و وحیده محمدی فر

خشم عمومی علیه حکومت در مراسم خاکسپاری مهرجویی و وحیده محمدی فر

فریاد زن زندگی آزادی در مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر

 امروز ۲۶ مهر در تهران جمعیت زیادی از مردم در مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی کارگردان سرشناس و منتقد حکومت اسلامی و همسرش وحیده محمدی فر شرکت کردند و با شعارهای مختلف علیه قاتلین این دو ابراز انزجار کردند. حضور مامورین و لباس شخصی های حکومتی نیز آشکار و پررنگ بود.

در این مراسم مونا مهرجویی فرزند داریوش و وحیده سخنرانی کرد و در میان سخنانش گفت “به قول بابام قاتلین واقعا میان ما هستند”.  سخنران دیگر مراسم مرضیه برومند مدیرعامل حکومتی خانه سینما بود و وقتی او در سخنانش اعلام کرد که  حاضر است در صورت خوب بودن (حاکمیت) با او، با اسرائیل و رژیم صهیونیستی بجنگد، مردم یکصدا او را هو کردند و به این شکل در قبال سیاستهای ضد انسانی حکومت در منطقه ابراز انزجار کردند.

مراسم یادمان داریوش مهرجویی به صحنه اعتراض مردمی علیه قاتلین مهرجویی و محمدی فر تبدیل شد. مردم که تجربه قتل های زنجیره ای حکومت و تروریسم  اسلامی را دارند با راهپیمایی و با شعارهای ضد حکومتی فریاد دادخواهی خود را سر داده و با شعار ” ایستاده ایم تا پایان”  تداوم انقلاب را فریاد زدند و این جنایت را محکوم کردند. دیگر شعارهای اعتراضی مردم در این مراسم عبارت بودند از:”مرگ بر خامنه ای”، ” زن زندگی آزادی” ، ” مرگ بر قاتلان”، «مرگ بر عامل این جنایت» و “قاتلان قاتلان رسوا باید گردند”.

جمهوری اسلامی و تمام جنایتکارانش باید بدانند که جامعه محکم ایستاده است و آن زمان که با قتلهای زنجیره ای مخالفین را مرعوب و ساکت میکردند گذشته است. سرتاپای جامعه مملو از خشم و انزجار و نفرت از این جنایت و سرتاپای حکومت است و با هر جنایتی عزم سرنگونی حکومت قاتلان اسلامی گسترده تر و عمیقتر خواهد شد. برای دستیابی به امنیت و آزادی باید حکومت منفور اسلامی را هرچه سریعتر از صحنه جامعه جارو کرد.

نابود باد حکومت اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۶ مهر ۱۴۰۲،  ۱۸ اکتبر   ۲۰۲۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate