قاتلین نیکا شاکرمی را سرنگون میکنیم!

قاتلین نیکا شاکرمی را سرنگون میکنیم!

قتل حکومتی مهسا امینی جرقه انقلابی را زده است که تا نابودی کامل نظام اسلامی از پا نخواهد نشست.

دانش آموزان نوجوان و در پیشاپیش آنها دختران دانش آموز، مدارس و خیابانها را به سنگری برای درهم کوبیدن ۴۳ سال تجاوز سازمان یافته حکومت آیت الله ها به زندگیشان تبدیل کرده اند. حکومت هار اسلامی در هراس از انقلاب مردم و برای انتقام از این دانش آموزان به هر جنایتی دست میزند اما خشم و نفرت و اعتراض بیشتری از همین دانش آموزان تحویل میگیرد.

نیکا شاکرمی نوجوان ۱۷ ساله یکی از جانباختگان نوجوان انقلاب مردم است که بدست نیروهای سرکوب‌گر جمهوری اسلامی به قتل رسید. او در ۲۹ شهریور ماه در حالی که در آخرین تماس با خانواده خبر میدهد ماموران امنیتی به دنبالش هستند، در بلوار کشاورز تهران مفقود میشود و پس از ۱۰ روز  پیکر بی جانش در زندان کهریزک توسط خانواده‌اش شناسایی می شود.

جمهوری اسلامی مثل همیشه به سناریوهای بیشرمانه و نخ نمایش پناه برده است. ادعا کرده است که او از ساختمانی سقوط کرده است و هشت کارگر هم در این رابطه دستگیر شده اند. تقلاهای حکومت اسلامی برای اعتراف گیری اجباری از خانواده شنیع ترین بخش از سناریوهای شناخته شده حکومت است که فقط مردم را مصمم تر میکند که هر چه زودتر خود را از چنگال جمهوری اسلامی و جنایتکارانش رها کنند. مادر نیکا در یک کلیپ ویدیویی به این تقلاهای مذبوحانه حکومت با این جملات پاسخ داد که اینها “دروغ های مسخره و کریه و بی پایه” است و دخترش بدست ماموران امنیتی در جریان تظاهرات کشته شده است.

سران ابله جمهوری اسلامی باید بدانند که با هر جنایت جدید، با قتل هر نوجوانی بنزین بر آتش خشم و اعتراض و انقلاب مردم میریزند. انقلابی که نظامشان را نابود خواهد کرد و تک تک حکام جنایتکار را به پای میز محاکمه خواهد کشاند.

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۴ مهر ۱۴۰۱،  ۶ اکتبر۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate