در خیابانها جنگ برای سرنگونی رژیم در جریان است! سفارتخانه های رژیم در خارج را ببندیم!

اطلاعیه تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری – حکمتیست 

در خیابانها جنگ برای سرنگونی رژیم در جریان است!  

سفارتخانه های رژیم در خارج را ببندیم!

انقلاب ٥٧ ایران انقلابی برای آزادی و برابری و پایان دادن به سلطه نظام تک حزبی و استبداد سلطنت پهلوی بود. حامیان دیروز رژیم سلطنتی وقتی دیدند که دیگر نمی توانند رژیم شاه را سرپا نگهدارند، برای سرکوب انقلاب و تداوم سلطه سرمایه داری در ایران، جریان اسلامی خمینی – بازرگان را حمایت و روی دوش جنبش ملی- اسلامی به مردم ایران تحمیل کردند. جمهوری اسلامی اما از روز اول  وصله ناجوری به پیکر جامعه ایران بود. خمینی جلاد از همان روزهای اول فرمان حجاب اسلامی داد و با سرکوب، اعدام و ترور مخالفین توانست خود را در قدرت نگاهدارد. 

امروز بار دیگر ایران مانند آتشفشانی خروشیده است. این خیزش ادامه اعتراضات دیماه ٩٦ و آبان ٩٨ و هزاران اعتصاب کارگری و اعتراض توده ای است اما در کیفیتی جدید. مشخصه مهم خیزش انقلابی کنونی حضور بلامنازع و رادیکال زنان برای نفی حجاب اسلامی و حاکمیت آپارتاید جنسی و امر آزادی و برابری است که موجب تحسین و حمایت صدها میلیون انسان در کره خاکی شده است. جنبش و مردمی که راه افتاده اند، تصمیم قاطع گرفته اند تا نظام ضد کارگر، ضد زن، ضد آزادی، نظام منحوس اسلامی حافظ سرمایه داران را بزیر بکشند. مردم ایران، در ابعاد گسترده پس از فاجعه قتل حکومتی مهسا، اینبار اعلام کردند که دیگر بس است، دیگر تحمل نمی کنیم! اینبار آمده اند تا برای همیشه طومار حکومت اسلامی را درهم بپیچند.

تحقق هر ذره حق و آزادی در ایران به نابودی کلیت جمهوری اسلامی گره خورده است و این حقیقت بطور شفاف برای اکثریت عظیمی از مردم ایران به امری عاجل و ضروری بدل شده است. امروز جنگ برای تحقق این تصمیم مهم در خیابانها جریان دارد و میروند که عنقریب سقوط حکومت اسلامی را جشن بگیرند. حجاب سوزان با غریو شادی و رقص، تنها مقدمه ای بر جشن پیروزی است.  

نوبت ما در خارج است!

زنان و مردان آزادیخواه، شهروندان ایرانی تبار، جوانان رادیکال، نهادها و جریانات انقلابی و سوسیالیستی! نوبت ما در خارج کشور است. قلب همه ما با زنان و مردان و نسل جدیدی است که اینروزها قهرمانانه با دست خالی می رزمند و در مقابل گلوله و سرکوب خشن حکومتی حاضر به تسلیم نیستند. حمایتهای گسترده و فوری ما حیاتی است. باید به کمک مبارزات حق طلبانه جاری بشتابیم. اولین وظیفه ما سرنگونی و بیرون راندن جمهوری اسلامی در خارج است. همه جا و در اعتراضات قویاً خواهان تعطیلی سفارتخانه ها، کنسول گیری ها و مراکز تروریستی جمهوری اسلامی شویم. راساً برای تسخیر و بستن سفارخانه ها اقدام کنیم. متحد و متشکل شوید، به تظاهراتها و اجتماعات ما بپیوندید و برای برچیدن بساط حکومت در خارج کشور و سراسر جهان سهم و نقش تان را ایفا کنید. به ما بپیوندید تا شرایطی ایجاد کنیم که مزدوران جمهوری اسلامی جرات نکنند در سطح شهر و محل زندگی مان تردد کنند. خارج کشور را به ناامن ترین محیط برای وابستگان حکومت اسلامی بدل کنیم تا دنبال سوراخ موش بگردند. نیروی عظیم ما در اروپا و سراسر جهان میتواند و باید در همراهی و همبستگی با مبارزات انقلابی در ایران، به عمر ننگین جمهوری اسلامی هرچه زودتر پایان دهد. 

زنده باد مبارزات انقلابی مردم ایران

مرگ بر جمهوری اسلامی

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست

٣ مهر ١٤٠١- ٢٥ سپتامبر ٢٠٢٢

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate