نمایندگان جمهوری اسلامی را از سازمان جهانی کار اخراج کنید! 

جمهوری اسلامی عامل سرکوب شدید طبقه کارگر ایران است!
نمایندگان جمهوری اسلامی را از سازمان جهانی کار اخراج کنید! 

جمهوری اسلامی در استیصال نظام سلطنتی در سرکوب اعتراضات، اعتصابات و دخالت گسترده طبقه کارگر در امور سیاسی- اجتماعی جامعه و مردمی بقدرت رسانده شد که طبقه کارگر ایران و جنبشهای مربوط به آن را با سرکوب خونین به عقب براند و حاکمیت سرمایه را بر حق زندگی انسانی برای یک دوره دیگر تضمین کند. 

در آستانه بر گزاری یکصد و یازدهمین اجلاس سازمان جهانی کار “کمیته برگزار کننده آکسیون اعتراضی ۹ ژوئن در ژنو”  در نامه ای خطاب به تشکل ها و اتحادیه های  کارگری از آنها در خواست کرده است که از تظاهرات ۹ ژوئن بر علیه حضور جمهوری اسلامی در سازمان جهانی پشتیبانی کنند. تاکنون ده سندیکا و اتحادیه های کارگری از کشورهای مختلف با میلیونها عضو حمایت خود را از این تظاهرات و کارگران ایران اعلام کرده اند.    

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست به این فراخوان جواب مثبت میدهد و از همه اتحادیه های کارگری، احزاب و سازمانهای سیاسی و مردمی و از همه آزادیخواهان در سراسر جهان میخواهد که از مبارزات طبقه کارگر ایران و در محکومیت حضور نمایندگان سرکوب و کشتار رهبران و فعالین کارگری، صنفی و مدنی، جوانان، زنان و حتی کودکان در مقابل این سازمان در نهم ژوئن حضور بهم برسانند تا صدای دهها هزار انسان آزاده و از جمله دهها بل صدها نماینده و رهبران کارگری در ایران پشت میله های زندان باشیم که نه! جمهوری اسلامی نماینده سرکوب طبقه کارگر در ایران ا-ست و باید از سازمان جهانی کار بلافاصله اخراج شود. 

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست

۳۰/۰۵/۲۰۲۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate