علیه حکومت اعدام بپاخیزیم!

علیه حکومت اعدام بپاخیزیم!

جمهوری اسلامی با گسترش اعدام، تروریسم شیمیایی علیه کودکان، حمله به زنان و اجتماعات اعتراضی، تلاش دارد سایه سیاه “خدای دهه شصت” را بر جامعه بگستراند. آن دوران اما سپری شده است و سیاست اعدام نمیتواند جامعه را به عقب برگرداند. زنان با بی حجابی به ریش خامنه ای و رادان و دایناسور- امام جمعه ها می خندند. آخوند جماعت مورد نفرت جامعه است و جرات آفتابی شدن ندارند. نه از حجاب نشانی مانده و نه از اسلام. کسی دیگر برای این سمبلهای جاهلیت و بردگی تره خرد نمیکند. اعدام دیگر جامعه را مرعوب نمیکند، تنها جرمتان را سنگین تر و نفرت جامعه را عمیق تر می کنید. اعدام و سرکوب همه جانبه و جنایت سازمانیافته رژیم اسلامی را نجات نخواهد داد.

مردم! 

مقابل زندانها تجمع کنید! با هر اعدام سیاست تعرض به حکومتی ها را تشدید کنید! جلادان منتسب به قاضی و شکنجه گران را شناسائی و مجازات کنید! هر حکومتی و هر آخوندی یک هدف محسوب میشود! تعرض را با تعرض باید جواب داد! 

ایرانیان خارج کشور! 

در خارج کشور مقابل سفارتخانه ها و کنسولگریهای حکومت اعدام تجمع کنید! همه احکام اعدام باید لغو شود! حکومت اسلامی اعدام را باید تماما نابود و سرنگون کرد!

حزب کمونیست کارگری – حکمتیست کارگران و مردم آزادیخواه و جنبش علیه اعدام در ایران و جهان را به یک عمل سریع و موثر فرامیخواند! 

اعدام قتل عمد دولتی است!

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست

٢١ اردیبهشت ١٤٠٢- ١١ مه ٢٠٢٣ 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate