کارو پشابادی همه ما را به اعتصاب و اعتراض فرا می‌خواند

کارو پشابادی فقط ۱۶ سال سن داشت. هنوز کوله بار نوجوانی را نبسته بود، در انتظار بهار، شکوفه‌های عمر کوتاهش را حکومت اسلامی پرپر کرد! در آخرین روزهای اسفند‌ ماه، کارو در حمله شیمیایی – بیولوژیک سریالی به مدارس، با گاز شیمیایی بشدت مسموم شد. سه هفته در بیمارستان میلاد تهران با مرگ دست و پنجه نرم کرد و در اندوهی جانکاه، ناباورانه جان سپرد. پیش از این فاطمه رضایی دختربچه ۱۱ ساله نیز، در قم بر اثر همین حملات به قتل رسیده بود.

خامنه‌ای و همه سردمداران حکومت هار و وحشی اسلامی در این حملات سازمان‌یافته، در این قتل‌های عامدانه مستقیماً دست دارند.

از اوایل آذرماه ۱۴۰۱ که حملات شیمیایی و بیولوژیکی به مدارس از قم شروع شد و بسرعت به مدارس دیگر در سراسر کشور گسترش یافت، همه مسئولان ریز و درشت حکومتی، از لشکری و کشوری، تا توانستند درباره این حملات، به مردم، به خانواده‌‌های مضطرب و نگران، به افکار عمومی دروغ گفتند و حقیقت این جنایت سازمان یافته را لاپوشانی کردند.

سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت، پیش از سال جدید گفته بود: “دست‌کم ۱۳ هزار دانش‌آموز دختر در پی مسمومیت‌های مشکوک با گاز به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند. پنج‌هزار دانش‌آموز تحت درمان قرار گرفتند”! و باید اضافه کرد حداقل در این حملات بیرحمانه دو کودک ۱۱ ساله و ۱۶ ساله نیز به قتل رسیده‌اند!

بیش از پنج ماه است که این حملات هولناک تروریستی به مدارس ادامه دارد. دانش‌آموزان و خانواده‌ها به همراه معلمان شجاع، علیه این توطئه کثیف و رذیلانه دست به اعتراض زدند و با قاطعیت، حکومت اسلامی را نشانه گرفتند. مشخص بود، این عملیات تروریستی جنایتکارانه پس از تعطیلات نوروز مجددا ادامه خواهد یافت.

کلاسهای درس نباید قتلگاه دانش‌آموزان باشد. در مقابل حملات این حکومت هار و وحشی باید دست به اعتراض سراسری زد.

مردم انقلابی سقز با دست زدن به اعتراضات خیابانی گسترده، با پایین کشیدن پرچم جمهوری اسلامی،  دارند راه نشان می‌دهند. از صبح امروز شهر سقز در اعتصاب کامل است. همه مدارس در اعتراض تعطیل شده‌‌اند. چندین تشکل معلمان و دانش‌آموزی نیز پیشتر فراخوان اعتصابات و اعتراض دادند.

در سراسر کشور، در همه جا باید دست به اعتصاب و اعتراض بزنیم. پاسخ این جنایات را باید در کف خیابان، با اعتصابات عمومی گسترده و اعتراضات سراسری بدهیم. این حکم انقلاب زن زندگی آزادی است!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate