پرونده سازی علیه وکیل کارگران هفت تپه محکوم است !

پرونده سازی علیه وکیل کارگران هفت تپه محکوم است !

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه طی اطلاعیه ای با عنوان دست از پرونده سازی بردارید! پرونده سازی علیه خانم فرزانه زیلابی، وکیل کارگران نیشکر هفت تپه را محکوم کرده و خاطر نشان کرده است: این اقدامی علیه کلیه کارگران هفت تپه است. کارگرانی که این روزها در جشن و شادی خلع ید هفت تپه از بخش خصوصی ومالکین آن اسد بیگی و رستمی هستند. لغو خصوصی سازی خواست کارگران و حاصل مبارزه آنان در طی پنج سال گذشته بوده است. 

کارگران شرکت نیشکر هفت تپه با اتحاد و مبارزات چندین ساله از تجمعات اعتراضی تا اعتصابات طولانی لغو خصوصی سازی را درراس مطالباتشان قرار دادند و برای آن هم هزینه های گزافی پرداختند. در این مبارزه سندیکای هفت تپه و نماینده گان کارگران دائم تحت فشار و اذیت و آزار نیروهای امنیتی بودند. بسیاری از کارگران زندانی و شکنجه و از کار اخراج شدند. و نیزتعدادی ازحامیان مبارزات هفت تپه دستگیر و شکنجه شدند و کماکان سپیده قلیان زندانی است.

خانم فرزانه زیلابی، وکیل جسور کارگران هفت تپه، با وجود فشارها ی طاقت فرسا وکالت کارگران هفت تپه را به عهده گرفت ودر تمامی مراحل در رد توطئه و پرونده سازی برای کارگران هفت تپه بویژه در مقابل مالکین خصوصی هفت تپه از هیچ تلاشی دریغ نکرد. در چنین شرایطی است که اکنون برای وکیل کارگران هفت تپه پرونده سازی می شود. بدون شک کارگران هفت تپه وکیل خود را تنها نخواهند گذاشت و نهادهای همبستگی با جنبش کارگری نیز به سهم خود از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد. دوستان و نهادها ی بین المللی که مبارزه بر حق کارگران هفت تپه را برسمیت میشناسند قطعن از خانم فرزانه زیلابی وکیل کارگران هفت تپه نیز حمایت خواهند کرد.

۱۳ مه ۲۰۲۱ 

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران – خارج کشور

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate