آزادی زندانیان سیاسی در گرو مبارزه اجتماعی ما می باشد!

آزادی زندانیان سیاسی در گرو مبارزه اجتماعی ما می باشد!

در شرایطی که خیزش عظیمی بی وقفه علیه رژیم اسلامی در ایران به پیش میرود و وحشت کل دستگاه حاکمه را فرا گرفته است، بیدادگاه های ضد انقلابی حاکمان نظام گندیده سرمایه داری درایران برای تنی چند از فعالین کارگری و معلمین احکام سنگینی صادر کرده اند. رضا شهابی و حسن سعیدی از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مجموعا به شش سال زندان و دو سال تبعید از تهران و رسول بداقی، جعفر ابراهیمی و محمد حبیبی ازاعضای شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران، مجموعا به ۱۵ سال و هفت ماه حبس محکوم شدند.

احکام صادر شده از طرف بیدادگاه جمهوری اسلامی سرمایه داری در ایران تنها و تنها نشان از ترس و وحشت آنها از تشکل یابی مستقل کارگران، معلمان و دیگر نیروهای اجتماعی است وبه عبث سعی دربه سکوت کشاندن صدای اعتراضات اجتماعی و ایجاد امنیت برای سرمایه داری بحران زده در ایران دارند.

اکنون پنج هفته از خیزش سراسری  دیگری در ایران می گذرد. خیزش هایی که بر بسترشرایط سخت معیشتی و بی حقوقی کامل درایران بیش از بیش گروه های اجتماعی را بهم نزدیک کرده و رژیم اسلامی را زیر ضرب قرار داده است. خیزش جاری نیزکه عمدتا با مقاومت زنان و مردان جوان در خیابان ها و بخشا اعتصابات همراه بوده است، نشان داده است که در صورت گسترش خود می تواند خواست آزادی زندانیان سیاسی را به شعاری فراگیرتبدیل کرده ومیسرعملی آزادی آنها را تسهیل کند.

با نیروی اجتماعی خود آزادی فوری و بدون قید و شرط زندانیان سیاسی و 

کلیه دستگیر شدگان را میسر کنیم!

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران ـ خارج کشور

۲ آبان ۱۴۰۱ ـ ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲

nhkommittehamahangi@gmail.com

https://t. me/nahadhayehambastegi

 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate