باز هم عروس گُل چید …

روز دویست و شصت و چهار جنبش مردم ایران.

یاسیمن پهلوی : چپ و مجاهد برای ایران زیانبار است …

البته تا زمان مهیا شدن شرایط مناسب برای انتخاب ، همه افراد حق دارند تا نظر بدهند . به نظرمن هم خانواده پهلوی و آخوندای حاکم در یک کتگوری هستند و طی صد سال عملا نشان دادند و ثابت کردند برای ایران زیانبار هستند . پهلوی از کلمه ایران استفاده نکند برایش بهتر است دل درد نمیگرد . ولی میتواند بگویند چپ و مجاهد و همه غیر سلطنتی ها برای جیب سلطنتی ما زیانبار هستند!

کلمه ایران اساسا به کالیبر ذهن و فکر خانواده پهلوی و سلطنت نمیخورد  . عملا نشان دادند چقدری هستند ! از دوران رضا خان که عاشق هیتلر بود تا دوران کودتایی محمد رضا پهلوی با ساواک و فسادش و سرکوب و دزدی اش … خانم یاسیمن پهلوی که تازه رسیده و بهتر است ابتدا کمی تاریخ بخواند !

کالیبر خانواده پهلوی همان آخوند و امام رضا و دیوار ندبه است …

رضا پهلوی : هدف من گشودن دورۀ دموکراسی در ایران است. یعنی آمادگی برای روزی که جمهوری اسلامی ایران دیگر در بین نیست و مردم جهت تصمیم‌گیری دربارۀ آینده و سرنوشت شان پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند…

یعنی شعور و فهم همین روئ نداری که دموکراسی با شعار مرگ بر بقیه عملی نیست حاج رضا ؟

به مدیای فارسی زبان غربی دلخوش نباش که تریبون میده . مدیای غربی عادت داره به هر آشغالی تریبون بده . فکر فهم و شعور و آیکیوی سیاسی خودت باش !

اینکه رضا و ننه رضا هی پای یاسیمین بدبخت رو میکشند وسط ، و حرفاشون رو از زبون این عروس تازه کار میزنند به خودشان مربوطه است . ولی دنیای سیاست قرن ۲۱ مثل زمان قدیم ساده نیست که با یک کودتای انگلیس و دیگران به راحتی بشود از هر آشغالی هرکول و قهرمان و سایه خدا ساخت و انداخت به مردم ایران !

سیاست کردن در قرن ۲۱ یک خرد جمعی و کار جمعی میطلبد که پهلوی درهمین پروسه نشان داد نه دوست دارد و نه استعداد کار جمعی . چون یحتمل میداند در یک میدان کاری جمعی ایشان و باقی بازماندگان سلطنتی باید بروند ته صف کنار اصلاح طلبان حکومت … پس برای اول صف شدن فقط باید شاه بود و از بالا برای بقیه شاهی کرد !

پس رضا پهلوی در مدیای غربی از دموکراسی بگوید و همسرش در مدیای شرقی با شعار مرگ دیگران برقصد!

نتانیاهو : اگر آیت‌الله‌های حاکم در ایران گمان می‌کنند که می‌توانند اسرائیل را با هولوکاستی اتمی تهدید کنند، سخت در اشتباه هستند. ما هر آنچه که لازم باشد در دفاع از خود انجام می‌دهیم. و با قاطعییت یک بار دیگر با رضا خطر ملاقات میکنم تا کونتون بسوزه . پول بنزین جت ننه ش رو هم این بار دوبله میدیم .

۱۱.۰۶.۲۰۲۳

اسماعیل هوشیار

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate