هاردی سلامت میکند ! 

هاردی سلامت میکند !

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

روز دویست و پنجاه و شش جنبش مردم ایران …

اسدالله اسدی تروریست در یک معامله با اروپا آزاد شد . حمید نوری هم در زندان سوئد یحتمل معامله و آزاد میشود یعنی از حالا صحبتش هست . مواردی مثل آزادی تروریست و چشم بستن اروپا نه عجیب است و نه اولین بار …

اسدالله اسدی با هدف طرح بمب گذاری در برنامه مجاهدین دستگیر شد . در واقع حکومت اسلامی در ایران مطابق روش جاری قصد داشت باز هم اقتدار را با مرگ و خرابی نشان بدهد و اروپا قاطعانه جلویش را گرفت چون موضوع حیثیت یا توان امینتی خودش مطرح بود . یعنی حدود ۴۰۰ سال تجربه از نیم قرن تجربه حکومت اسلامی رودست بخورد ؟

همکاری حکومت دینی تروریستی ایران با غرب سنتی دیرین است…نیم قرن تجربه حکومت اسلامی قطعا از پس ۴۰۰ سال برنمیآید اما به قدر ۵۰ سال و به اندازه خودش بلد است .

در داستان حمید نوری اروپا از ابتدا اشراف و همکاری کامل داشت . اینکه در طول پروسه حمید نوری طرفین دیزاین صحنه و قوانین بازی را رعایت کردند در اصل داستان تغییری ایجاد نمیکند . داستان حمید نوری و اسدالله اسدی هردو محصول اتاق فکر نظام است منتها پروژه اسدالله اسدی در تقابل با عنصر امنیتی بیرونی یعنی اروپا هم بود و حمید نوری در تقابل با عوامل داخلی …

در داستان حمید نوری هدف باد کردن باند مصداقی در مقابل مجاهدین بود با شعار و پرچم جنبش  دادخواهی …

منتها قبلا هم گفته بودم برای جابجایی وزنه با هر وزنی باید اهرم و ماشینی داشت تا بتواند وزنه را تکان بدهد یا جابجا کند . این را البته اتاق فکر نظام میداند اما انگار چاره دیگری ندارد ، چون کس دیگری نیست . پس روی همین عنصر غیر سیاسی اسکول چیده مان میکند و به تناقضات کل سناریو کم محلی میکند . غرب هم حسابی در مدیا مایه گذاشت تا بادکنک کذایی باند مصداقی بالا برود.

سابقه امر :غرب در ۲۰۱۳ باند مصداقی را رونمایی کرد تا آلترناتیو خودش را با حضور نماینده ولی فقیه فریبا هشترودی زیر سایه این دود استتار شاسکول در پاریس بسازد و مجاهدین را در بخش سیاسی شقه کند .

اما ماست آلترناتیو ارباب بی مروت نگرفت پس مصداقی را مثل آدامس جویده شده پرت کرد بیرون . حکومت اسلامی در ایران دوان دوان این آدامس جویده شده غرب را به دهان گذاشت و با طراحی و هماهنگی با مصداقی حمید نوری به سوئد ارسال که مثلا توسط مصداقی دستگیر شد .

نظام زورش را زد تا باد باند مصداقی کامل شود ولی نشد ! باند مصداقی را به نام جنبش دادخواهی پرچمدارخارج معرفی کرد … نهایتا باند مصداقی با درآوردن شلوار شیرماهی کودن یا سعید بهبهانی وسط خیابان استکهلم تلاش کرد تا کل پروژه را خراب کند .

مصداقی نهایتا اعلام کرد حوصله رهبری جنبش را ندارد و این مهم را از موضع جنت مکانی و بخشش به رضا پهلوی سپرد !

http://www.tipf.info/iraj,mesagu,dar,tagvime,tarikh.htm

حالا نظام باید پروژه حمید نوری را هم به هر شکلی جمعش کند . ولی اولویت با اسدالله اسدی است که بدون هماهنگی با غرب عمل شد …

غرب درنیم قرن گذشته عملا نشان داد درزمینه های مختلف با حکومت اسلامی موازی است . اما نه به ساز آنها ! با هماهنگی و به ساز خودش مثل پروژه حمید نوری…

بعد ازخلع سلاح مجاهدین توسط دولت آمریکا ، عملا فاز نظامی گری تمام شد . حتی ترامپ هم زمان سکونتش در کاخ سفید چند بار گفت !

اما حکومت اسلامی در ایران زیر چتر امنیتی غرب اصرار دارد که باید با کشتار و انفجار و اعدام و سرکوب ادامه داد …

همان حکایت لوری هاردی که ۲۰ سال از پایان جنک میگذشت و لورل خبر نداشت . کنسرو میخورد ، نگهبانی میداد و شلیک میکرد .

خلاصه : ارتجاع، واپس‌گرایی، در معنی لغتی به معنای «بازگشت» است … با همین تعریف ساده شعار سلطنت و شاه و سامانه پادشاهی یعنی بازگشت به گذشته یعنی واپس گرایی …

من فکر میکردم شاه سمبلیک کاری نمیکند وفقط اکسیژن حروم میکند و مفت خوری میکند تا نوستالژی بعضی را خرکیف کند ! ولی اشتباه میکردم خدایا من رو به خاطر این اشتباه ببخش !

بالاخره شاه سمبلیک هم به درد میخورد … بعضی وقتها میشه باهاش قانون را دور زد و با فاشیستها کار کرد و تروریست آزاد کرد !

اسماعیل هوشیار

۰۳.۰۶.۲۰۲۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate