خوابهای طلایی !

روز دویست و شانزده جنبش مردم ایران …

حامد اسماعیلیون، روز جمعه اول اردیبهشت در بیانیه‌ای اعلام کرد که از ائتلاف «منشور همبستگی و سازماندهی برای آزادی ایران» به نام «منشور مهسا» و به کام سلطنت شکل گرفت ، کناره گیری کرده است. این منشور ابتدا هشت نفره بود بعد و به آرامی هی آب رفت و حالا از هشت نفر اولیه فقط ۳نفرش مانده است .

حامد اسماعیلیون در متنی از جمله نوشت «رقابت گفتمان‌ها و برنامه و سیاست‌ها طبیعی است اما تلاش برای حذف و تحمیل و دیگر شیوه‌های غیردموکراتیک هیچ نسبتی با رفتار دموکراتیک ندارد …

من شخصا تعجب نکردم چون از همان ابتدای شکل گیری این تشکل کاملا قابل تشخیص بود که زورکی این جمع هشت نفره به هم در مدیا چسبانده شده اند . مدیا از همان روز نخست با فوت و باد مصنوعی در بادبادک سلطنت و قدردانی از ساواک دنبال کار خودش بود . مدیای غرب بالاخره و به هر شکل و زوری جایی برای پهلوی باز کرد . ازهمان خشت اول بنا با شعار مرگ بر مجاهد و فدائی معلوم بود ، کسی مشغول تقسیم آزادی و دموکراسی نبود و نیست ، همه با هم مشغول توهم زدن در خوابهای خودشان هستند .

رضا پهلوی از ابتدا هم به این جمع وارد نشد تا از دیکتاتوری فاصله بگیرد آمده بود تا به زعم خودش بقیه را مثل اجدادش دیکتاتور کند .

سفر رضا پهلوی به نمایندگی کسانی که به او وکالت دادند به اسرائیل ، از جنس لجبازی های درون حاکمان خاورمیانه است . تور اروپا گردی رضا پهلوی هم از جنس سیاستی جدی نبود . جنبش مردم را نظام حاکم توانست کنترل و سرکوب کند و زیر سایه آن سرکوب مردم ، بازماندگان سلطنتی جان گرفتند .

در ۲۰۱۵ وزیر خارجه آمریکا با نماینده تروریستهای حاکم در ایران مشغول مذاکره بود و نهایتا ۱۵۰ میلیارد دلار نقد دادند تا سیستم از نظر اقتصادی در خودش نرُمبد .

در مدیای رسمی اروپا تفکر و قیافه بسیج رسما تبلیغ میشد . تبلیغ عقب مانده ترین لایه های اجتماعی حاکم در ایران اگر سیاستی انسانی میبود هرگز اتفاق نمیافتاد .

در جنبش زن زندگی آزادی تا جایی که به نقش غرب برمیگردد ، چند بار منابع رسمی غربی گفتند هدفشان جابجایی قدرت یا گوادلوپی دیگر نیست .

در غرب یک قانون است . در کادر سیاستهای جدی ، روند وقایع برایشان سودی نداشته باشد تُف خشک هم کف دست کسی نمیگذراند. زمان قدیم آنالیز وقایع ساده نبود شعبان جعفری قهرمان بود ، کاشانی نجات دهنده بود ، خمینی رهبر وامام بود … در حالیکه خط و خرج سفره همه شان با غرب بود .

حالا عصر اینترنت و اطلاعات است و راحت میشود فهمید وقایع همینطوری اتفاق نمیافتد وغرب وشرق درهیچ مقطعی زمانی دلشان برای مردم هیچ جایی نسوخته است . اینکه قبیله پهلوی و موکلانش از این نمایشات روحوضی مدیا به وجد میایند به سلیقه و کالیبر خودشان مربوط است، ولی قطعا ربطی به مردم ایران ندارد .

و اما دولت اسرائیل به نظر من جهت پروتکل های نظم نوین هم تجربه دارد و هم چاره ایی ندارد .

پروتکل نظم نوین چیست ؟ حکومت اسلامی در ایران هم خیلی خطرناک است و هم باید بماند . یعنی اسرائیل با داشتن ۱۰۰ الی ۴۰۰ کلاهک هسته ایی الان باید نگران اورانیومهای سرگردان در تپه ها و سانتری فیوژهای قراضه حکومت اسلامی در ایران باشد ؟

این همان شعار ۲۰ ساله کاخ سفید است که حکومت اسلامی در ایران ۲۰ سال است تا ۲ ماه دیگر به بمب هسته ایی میرسد و البته خیالش راحت است که هیچوقت نمیرسد .

دانشمند هسته دار در نظام ترول میشود …

ماهی یک بارهم تل آویو و حیفا توسط نظام نابود میشود …

سالی یک سریال تهران با تِم قوی بودن حکومت اسلامی ایران ، توسط اسرائیل درست میشود …

در مقطع ورود به خاورمیانه صدام و قذافی سقوط شدند . تونس سرش اصلاح شد و خلاصه هر بازمانده خاورمیانه قدیم به شکلی تعیین تکلیف شد و حکومت اسلامی در ایران که خطرناک تر از همه است باید بماند تا حقوق تروریستهای خاورمیانه را بدهد !

اسرائیل چاره ایی هم ندارد برای حفظ این پروتکل نظم نوین … بالاخره احترام به پدرومادر برایش واضح است . همان پدرومادری که بودنش را مدیون آنهاست !

در کنار پارامترهای جدی سیاست ، وقتی همسر رضا پهلوی در میان خاخامهای اسرائیل رقصید و نهایتا خاخامها مراسم تاج گذاری برایش اجرا کردند ، یعنی به شکل راهبردی مسخ شدگان سلطنتی در حال مسخره شدن هستند .

۲۳.۰۴.۲۰۲۳

اسماعیل هوشیار

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate