جنگل هم قانون دارد …

روز صد وپنجاه جنبش مردم ایران …

رضا پهلوی در جمع هواداران خودش در روز ۲۲ بهمن در آمریکا چند بار از قانون گفت و اینکه همه در برابر قانون برابرند …

جنگل هم قانون دارد .

هیتلر وخمینی و همه دیکتاتورها و فاشیستها هم قانون دارند . اتفاقا درزمان دیکتاتوری محمدرضا پهلوی هم قانون خیلی بود فقط آزادی و دموکراسی نبود به جاش ساواک بود .

آن نشست هشت نفره در واشنگتن ظاهرا پوششی برای سفید کردن جنایتهای دیکتاتوری سلطنتی شد . خیلی تلاش کردم خودم را امیدوار کنم که بالاخره یک جمعی به اهمییت آزادی و دموکراسی پی ببرد ، ولی اشتباه میکردم . بعد ازسخنرانی رضا پهلوی در آمریکا و ژست قهرمانانه پرویز ثابتی متوجل شدم اشتباه میکردم. کلا خاندان پهلوی تمام بافت سلولی آنها از الیاف دیکتاتوری است .

آن جمع هفت نفره که گفتند راجع به دمکراسی با هم نشست دارند، دانسته یا ندانسته نقش سفید کننده جنایتهای زمان دیکتاتوری پهلوی را به عهده گرفتند .

 رضا پهلوی در آن نشست فقط پروتکل یا ظاهر دموکراسی را رعایت کرد . ولی وقتی در میان جمع خودشان بود بنرهای مرگ برچپی و مجاهد را همراه داشتند. ذهنش و تفکرش و عملکردش ازهر دیکتاتوری بدتر است. حتی از باباش و پدر بزرگش …

حضور پرویز ثابتی مقام اول ساواک در جمع خانواده پهلوی ثابت کرد قانون هم بستگی دارد . اتفاقا حضور رضا پهلوی در نشست امنیتی مونیخ هم نشان داد که قانون مهم است . خاندان پهلوی اینقدر هم بی شعور نیستند که همزمان با جلسه مونیخ و نشست دموکراسی پرویز را رونمایی کنند حضور پرویز ثابتی در جمع خانواده پهلوی آگاهانه و حاوی پیام مشخص بود آنها طلبکارند و برای طلب وصولشان آمده اند .

وقتی گردن پینوشه دیکتاتور شیلی بعد از آن همه جنایت دست گل انداختند در فکر بودم چطور این قانون پیش رفت …

ولی وقتی فرزند دیکتاتورپهلوی را به نشست امنیتی مونیخ بردند و آن هفت نفر با رضا پهلوی در آمریکا روبوسی کردند و بعد پرویز ثابتی رئیس جنایتکار ساواک با افتخار ظهور کرد فهمیدم مطابق کدام قانون بود…

خیمه شب بازی نشست جرج تاون ادامه همان سیرک وکالت بود . این حلقات زنجیر متصل به هم به راحتی قابل آنالیز است .

رضا پهلوی گفت هدفش تشکیل شورای رهبری به رهبری خودش است . بعید نیست حلقه بعدی سیرک وکالت و رانندگی اتوبوس مجانی … همین باشد . ایجاد یک شورای رهبری باب طبع نظام ولایت فقیه !

اسماعیل هوشیار

۱۴.۰۲.۲۰۲۳

هر وقت رضا پهلوی گفت غلط کردم اشتباه کردم و دیگه از این ککه خوری ها نمیکنم ، دیگه نمیگم مرگ بر چپ و مجاهد … بعد صحبت میکنیم . پلیس لوس آنجلس تعداد هوادران پهلوی را در تظاهرات لوس آنجلس ۳۰۰۰ نفراعلام کرد . عده ایی معترض شدند و گفتند خیلی بیشتر بود . پلیس گفت : ما نگفتیم چه تعداد بودند ولی هواداران رضا پهلوی بیشتر از ۳۰۰۰ چماقدار نبود .

درشرایط فعلی مبارزه با باند چماقدار و مفت خور رضا پهلوی از مبارزه با حکومت اسلامی در ایران واجبتر شده است .

تاریخ انتشار :۱۴.۰۲.۲۰۲۳

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate