روز پنجاه و پنج جنبش مردم ایران …

درآستانه ۲ ماهگی جنبش تاریخی مردم ایران هستیم . یک مقام حکومتی رفته تحقیقات کرده و نوشته بود که حدیث معتبر از فلان امام در فلان جا داریم که پوشاندن سر و گردن زن واجب نیست مستحب است …

یعنی اینقدر اسکول … حتی وقتی میخواهند زمینه سازی کنند مغزشان فراتر از احادیث نیست . اونا نمیتواند همه ابعاد را درست ببیند . اقتصاد و سیاست متعارف و جامعه….

ولی امروز بعد از ۲ ماه کشتار و زندان … خط را روی حجاب نبندید . حجاب اجباری شروع بود و در پایان موضوع آزادی است .

ببین جناب حاکم اسکول ، ما کلا ۲ جبهه بیشتر نداریم … جبهه استبداد و جبهه آزادی …

همین حالا در جبهه اسبتداد حکومت اسلامی افرادی هستند حجاب ندارند و در مدیای غرب هم هستند و لابی گر حکومت و دموکراسی دینی هستند .

در جبهه آزادی هم کسانی هستند که محجبه هستند . یعنی انتخاب کردند تا محجبه باشند .

 الان مردم ایران مدتهاست روی حجاب ذهنشان قفل نیست . موضوع با حجاب اجباری و قتل مهسا امینی شروع شد . حالا خط اصلی روی استبداد و آزادی است .

شک نکنید که حاکمان ایران اگر میدانستند حجاب اجباری را لغو کنند مثلا ۱۰ سال دیگر میمانند قطعا همان ابتدای کار حجاب اجباری را لغو میکردند و نمیگذاشتند که امروز به ۵۰۰ کشته و ۲۰۰۰۰  هزار زندانی برسیم و کف خیابان سوزنده شود .

آزادی که باشد همه افراد حق انتخاب دارند در تمام زمینه های شخصی و اجتماعی و سیاسی …

شما دنبال حدیث معتبر باشید که آزادی از نان شب واجبتر است . آزادی لباس انتخابی و نوشاک وخواندن .. نداشتن زندانی سیاسی و نوشتن و بقیه اشکالی که حتی اسمش حالتان را بد میکند ! در یک کلام آزادی بدون قید و شرط .

حدیث معتبر داریم از خودم که میفرمایم : دنیای قرن ۲۱ حتی اکسیژنش با قرن ۲۰ فرق میکند .

۰۹.۱۱.۲۰۲۲

اسماعیل هوشیار

تاریخ انتشار :۰۹.۱۱.۲۰۲۲

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate