روز چهل و پنجم جنبش مردم ایران …

فرمانده سپاه: امروز آخرین روز شرارت شما بود، جون مادراتون دیگر به خیابان نیایید . بیچاره مون کردید …

اینها ظاهرا هنوز فاز جدید را جدی نگرفته اند مثل اون آخوندی که گفته بود همه چی تمام شد و مردم رفتند خانه … یعنی خیلی دوست دارند همه چی برگردد به پارسال مثلا …

زنجیره اعتراضی معترضین ایرانی در خارج کشور با فراخوان حامد اسماعیلیون انجام شد … کاملا مشخص است جریان حامد اسماعیلیون زیر فشار ۲ تیغه یک قیچی است . حکومت اسلامی در ایران و بازماندگان سلطنت درخارج ایران !

یک هفته بعد از فراخوان حامد اسماعیلیون ، ناگهان رضا پهلوی هم فراخوان شاهنشاهی داد برای همان روز و گفت این روز تولد کورش واس ماست …

اینکه کورش چه شخصیت عقب مانده ایی داشت موضوع این نوشته نیست … این روزها زن و مرد و کودک ایرانی در خاک و خون است و حضرات دنبال تولد کورش و هخامنش عقب مانده ضد زن هستند ؟

در همان فراخوان برلین بازماندگان سلطنت محک خوردند ولی نمیدانم چی در ذهشنان گذشت که باز هم خیز برداشتند . حرکت در سایه دیگران ، کودتا ، توطئه، لقمه های حاضری … تمام شیرازه نظام سلطنتی در ایران است . لقمه خیلی بزرگتر از دهان همایونی است .

حتی آمریکایی ها از بالا واسطه شدند چند سال پیش تا به هر شکلی پرچم و هژمونی سیاسی را به دست سلطنت بدهند و البته مجاهیدن قبول نکردند کاری ندارم که مجاهدین و کمونیست چقدر اشکال یا خوبی دارد ولی آخه این شیربرنجم شد جلودار که غرب میذاره پشت ویترین ؟

یکی هم نظرش این بود بازماندگان سلطنت از طرف غرب در مدیا هست به اسم شاهزاده ، به خاطر وزن سیاسی شان نیست . کلا مدیا در غرب عادت دارد هر آشغالی را بگذارد زیر زده بین و لقمه نان و خون ببرد سر سفره … تا همین چند سال پیش مدیای اروپایی از ایران برنامه های مبسوط پخش میکردند که فرهنگ بسیجی توسط بسجی به نام فرهنگ ایرانی را تبلیغ میکرد ! یعنی همین فرهنگ آدمشکان امروزی !

رسانه مربوطه خوب میدانست چه خبر است و آگاهانه تریبون به قاتل های داخل میداد به نام فرهنگ ایرانی !

رضا پهلوی بارها گفته هیچ مقامی برای خودش نمیخواهد . همان شاه و فرمان شاهانه دادن براش کافی است . این هم بی دلیل نیست رضا پهلوی شاید عاشق شاه شدن نباشد ولی میداند با همین کارنامه ۴۳ سال هیچ کاری نکردن فقط در شاه شدن شانس دارد . یعنی فرض کنید که اینها در پوزسیون سیاسی و حزبی سیاسی قرار بگیرند اولین شرط موفقیت هر حزبی داشتن کارنامه عمل است که شما در این ۴۳ سال کجا بودی و چه کردی ؟ وسلطنت برای هیچ کاری نکردن طلبکار است . در هیچ سیستمی برای هیچ کار نکردن امتیازی نمیدهند به جز سلطنت …

عده ایی هم معتقدند بازماندگان سلطنت پولشان ته کشیده دنبال پول و چپو کردن راحت هستند که بیایند یه چند میلیارد دیگر بزنند و ببرند… هنوز مزه اون چند میلیاردی که در ۱۳۵۷ چپو کردند و بردند زیر زبانشان است !

البته بازماندگان نظام سلطنتی همیشه در تلاش هستند که پول راحت ببرند … از جمله از طریق علیرضا نوری زاده میرفتند و از عربستان سعودی به نام سلطنت پول میگرفتند و بین خودشان تقسیم میکردند . ویکی لیکس که اسناد را افشا کرد ناگهان معلوم شد این نوری زاده رابط بین بازماندگان سلطنت ایران و خاندان سعودی بوده . و حتی سعودی ها در مدارک شان از نوریزاده به عنوان علیرضا کذاب اسم برده بودند . فرح پهلوی هم همان زمان مصاحبه داشت با نوریزاده و مثلا تمامش کرد.

بازماندگان سلطنت خیلی بد چرتکه میزنند . همان بعد فراخوان برلین باید روششان را عوض میکردند و یا کلا بی خیال میشدند . اگه میشد تا حالا شده بود .

کلام آخر : چند بار از زبان بازماندگان سلطننت شنیدم که میگفتند تحول سیاسی سال ۱۳۵۷ کار مجاهدین و کمونیست است و شعار مرگ بر اینها در خارج ایران به همان خاطر است …

نه جناب ، در زمان تحول ۱۳۵۷ کمونیست و مجاهد همه در زندان اعلحضرت شما بودند وعملا برایشان امکان نداشت که خمینی را از حجره های نجف به پاریس ببرند و حدود ۲۰۰۰ خبرگزاری امام در در ماه بندازند به مردم ایران .

کمی تاریخ بخوانید که بدانید بحران مالی غرب در دهه ۱۹۷۰ میلادی و نشست گودولوپ و تصمیمات سیاسی غرب زیر چتر جنگ سرد و بقیه حواشی آن چه بود وچراغرب یهویی فرش سرخ را از زیر پای همایونی کشید و انداخت زیر پای شیخ ؟

اسماعیل هوشیار

۳۰.۱۰.۲۰۲۲

تاریخ انتشار :۳۰.۱۰.۲۰۲۲

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate