ادامه جنبش با تاثیرات جهانی !

آغاز سومین هفته اعتراضات مردم ایران …

شهرهای مختلف ایران همچنان صحنه تظاهرات ضد حکومتی بود. خشن‌ترین رویارویی میان شهروندان معترض و نیروهای امنیتی در شهر زاهدان روی داد. منابع مختلف آمار متفاوتی از ۱۹ تا ۵۶ کشته در ناآرامی‌های این شهر منتشر کرده اند.

این جنبش دیگر توقفی ندارد . قتل مهسا امینی فقط بهانه ای برای شعله کشیدن مجدد شد . کاملا مشخص است که خواسته های این جنبش حالا فراتر از لغو حجاب است حتی فراتر از مرزهای ایران . تاثیراتش در بقیه خاورمیانه و کشورهای اسلامی مثل همان تاثیرات ملی کردن صنعت نقت توسط دکتر مصدق است که ناصر در مصر هم بعد از آن کانال سوئز را ملی کرد . این جنبش زنانه ایرانی لقمه ایی نیست که از گلوی فرد یا گروه مشخصی پائین برود صاحبش زنان ایران هستند .

آن بسیجی که گفته بود آتش زدنها و شلوغی ها کار گروهک منافقین است … پس ما در بازی های جام جهانی شرکت میکنیم تا از نظام دفاع کنیم … کالبیر این جنبش اندازه دهان بازی های کودکانه نظام هم نیست .

از ابتدای شروع این جنبش هرعاقلی فهمید که بقیه مسائل باید برود در حاشیه و هر نفس و حرف و حرکتی باید تمرکز کند روی جنبش مردمی زنانه ایران …

ولی وقتی کانال دوم شهر ما یک مامور امینی را برای آنالیز جنبش زنانه ایران روی آنتن فرستاد ، گفتم فقط اشاره ای بکنم .

خانم فریبا هشترودی عضو سابق شورای مجاهدین ، بعد از حمله پلیس فرانسه به مقر مجاهدین در پاریس ایشان نگران شدند که قرار است چه بر سر ما بیاد … به سرعت زبل خانی از مجاهدین جدا شد و به ایران رفت با بسیجی های نظام عکس یادگاری گرفت اموال توقیفی پدرش را پس گرفت و برگشت پاریس تا آلترناتیو موازی مجاهدین را بسازد  با لجستیک عمو سام … که آن هم نشد . نهایتا در رادیو فرانسه مدعی شد دولت حسن روحانی بهترین دولت کره زمین است …

رسانه مربوطه یا نمیداند که خانم هشترودی با امنییت حکومت اسلامی موازی است و یا میداند و کاری به این آش ندارد و کارش را میکند . من ضمن اینکه محدوده دموکراسی را میدانم ، کاری به انتخاب خانم هشترودی و رسانه مربوطه ندارم ، فقط جهت یادآوری گفتم معمولا نماینده قصاب را جهت آنالیز صحنه های سلاخی نمی آورند !رند !

تنها حکومت اسلامی در جهان معاصر است که روی حجاب اجباری حساب ویژه باز کرده است زن که ستون اصلی خانواده است را اصلا دوست دارد نبیند . در میان ارگانهای جنایت پرور یک گشت ارشاد هم دارد که دختر مردم را جهت ارشاد کردن میگیرد و لحظاتی بعد رسما جنازه اش را تحویل میدهد …

در آن سیستم اسلامی در ایران هیچ تفاوتی بین رئیسی و روحانی و احمدی نژاد و موسوی و خاتمی … نیست . تا وقتی سیستم سیاسی حاکم در ایران و فاشیستهای دینی حاکم مدعی نمایندگی مردم ایران هستند ، ایران و ملییت باعث شرمساری ماست !

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

01.10.20222

اسماعیل هوشیار

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate