حدیثه و مهسا! 

خبرگزاری فارس سپاه پاسداران، گزارشی منتشر کرده از یکی از خبرنگاران خود که با لباس مبدل رفته بین معترضین و می‌گوید از بیگانگی فرهنگی خود با این نسل جوان معترض ابراز تعجب کرده است به وضوح مشخص است که این نسل جوان هیچ تقید دینی و سیاسی ندارند» و می‌افزاید که آن‌ها «هیچ نسبتی با گروهک‌هایی که بارها وصف حال‌شان را شنیده بودیم، ندارند».کاملا واضح که این نسل جوان از روحانییت و اسلام بیزاراست و این برای او تعجب‌آور بوده است…

 

نکنه فکر کردید تا حالا اگر مانده اید کسی عاشق روحانییت و اسلام بودند ؟ تعجب نکن حاجی ، به جز همان سالهای اولیه تحول ۱۳۵۷ هیچ وحدت فرهنگی بین حاکمان و مردم نبود . همیشه تیغ سرکوب ولی بود . تنها چیزی که تغییر کرده ترس مردم از سرکوب ریخته و نسل جوان سرکوب را مسخره میکنند …

 

بهترین غذای مورد علاقه تان را هم به زور به خوردتان بدهند بالا میآوری !

 

ولی از شما چه پنهان من هم خیلی زیاد تعجب کردم . چون حاکمان مسلمان ایران ، اندازه این حرفهای علمی نیستند که واقعیتها را منتشر کنند . همیشه با ذوالفقار علی و مشت آهنین و سرکوب کاراشون پیش میرفت و میرود . ولی حالا به هزار دلیل سیاسی و جهانی … زمانی برای تغییر و نو شدن است .

 

تا همین حالا هم دنیا فهمید در جهنم حکومت اسلامی چه خبر است . کسی که تا حالا نفهمیده حتما نفعی در نفهمیدن و سکوت دارد ! و اگر هم شعور سیاسی ندارد که مثل افراد معلول ذهنی ازش انتطاری نیست .

 

حاکم چشمانش را باز کرد و کمی صداها را شنید و رفت توی فکر ، که باید برود یا دوباره میشود چشمانش را ببندد و ادامه سیاست ایشاالله گربه است؟

 

 

 

اسماعیل هوشیار

۲۹.۰۹.۲۰۲۲

 

 

 

حدیث نجفی ۲۳ ساله ، یکی از معترضان در اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ ایران بود که در مهرشهر کرج توسط نیروهای نظامی حکومت جمهوری اسلامی به قتل رسید و شبانه به خاک سپرده شد.

 

حدیث نجفی : «خیلی دوست دارم الان که دارم می‌رم آخرش وقتی چند سال گذشت خوشحال باشم رفتم تظاهرات و همه چی عوض شده.»

 

….

 

در مورد حملات موشکی سپاه به کردستان عراق ، کاملا واضح است که این تخلیه فشار از موضع ضعف مطلق است . فشاری که به خاطر حضور مردم در خیابان روی نظام هست باید به هر شکلی تخلیه شود .

تاریخ انتشار :۲۹.۰۹.۲۰۲۲

 

 

 

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate