کشک آمریکایی ، زرشک ولایت فقیه!

خبر : رئیس جمهور حکومت اسلامی در ایران در آستانه سفر به نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل گفته است که دیداری میان او و همتای آمریکایی‌اش اتفاق نخواهد افتاد.

به این میگن سرنا از سر گشاد ! والله تا جایی که ما یادمونه ، هر چی رئیس جمهور داشتند در نیویورک رفتند توی مستراح قایم شدند تا با رئیس جمهور کاخ سفید روبرو نشوند . درسته حسن روحانی چند وقت پیش گفت اگه جای ترامپ ، اوباما بود حتما ملاقات میکرد ! تو جدی نگیر ابرام . شوخی بود .

کلا هر ملاقاتی یعنی یک پیام مشخص سیاسی … سیستم ولایت فقیه برای ملاقات با رئیس کاخ سفید باید تصمیم جدی برای اصلاحات گرفته باشد . علائم تصمیم گیری هم مشخص است قاتل بی سوادی مثل رئیسی منتصب نمیشود . فرد یا افرادی باید باشند که ظرفییت چرخش را داشته باشند .

از همون روزی که نظام ابرام قاتل را رئیس جمهور کرد یعنی تصمیمی برای سیاست متعارف ندارند . اگر روزی تصمیم جدی داشته باشند حتما عناصر اجرایی مناسب با تغییر انتخاب میشوند . باید کسانی باشند که بخواهند و بتوانند .

ابراهیم رئیسی نه میخواهد و نه میتواند ، کاراکتری متفاوت از کشتار و پاره کردن حلقوم دهه خونین ۱۳۶۰ داشته باشد …

ولی فکرشو بکن ابرام با اون عبا و عمامه با بایدن روی فرش سرخ !!! باید رید توی اون فرش سرخی که نماینده نظام ، روی آن قدم میگذارد !

سالها بعد در تاریخ اگر سوال شد ، نماینده تنها ابرقدرت دنیا با عقب مانده ترین و جنایتکارترین سیستم تاریخ بشر نشست و برخواست و مذاکره داشت و با تروریستها رابطه حسنه … جوابتان چیست ؟

آمریکا گفت ما به نفعمون باشه سنده تر از اینم میخوریم ! ما تو عراق و ویتنام و … واسه نفرات خودمون کشک هم نسابیدیم حالا واسه بقیه کاری کنیم ؟

خبر : آمریکا کشته شدن مهسا امینی را نابخشودنی خواند . ولی سلامت کل نظام تروریستی در ایران و بیزینس و برجام برای آمریکا از جون آدما مهمتره … قرار شد به میمنت و مبارکی یه مهسا دیگه سر ببرند ، خونشو بپاچن جلوی هواپیمای رئیسی !

“بَرت مک‌گرک”، مشاور رئیس جمهوری آمریکا در امور خاورمیانه و احیای برجام گفت : حکومت ایران از آمریکا می‌خواهد در سفر رئیسی به نیویورک ، کاخ سفید چیز بیشتری در کاسۀ نظام اسلامی در ایران بگذارد .

کاخ سفید گفت چقدر بی انصافا ؟ ما که از همون سال ۱۳۵۷ یه لقمه براتون گرفتیم که تا حالا هم اختلاس و هم آدم کشی درش قانونیه . با همین قانون اساسی تا حالا کاسه تون پر مونده … گشت ارشاد قانونی !

به نوشته رادیو فردا دو مقام دولت آمریکا از حکومت اسلامی درایران خواستند به خشونت علیه زنان پایان دهند .

حکومت اسلامی در ایران گفت والله واسه مردا همون کهریزک کافی شونه ! کاری کردیم که هفت پشتشون هم سر بلند نکنن ، الان تهدید اصلی نظام زنها هستند .

واسه زنها هم ما فقط ارشاد میکنیم ، یه کفن بهشون میپوشونیم که حجاب کامل بشه . خودشون موقع ارشاد خودشونو عمدا میزنن تو مشت مرشد و میرن زیر خاک ، تا نظام رو بدنام کنند ! آخه ما خیلی خوش نامیم . همونطور که دنیا میدونه ما نیم متر دیگه با ابرقدرت شدن فاصله داریم ، ۷۵۰ سانتی متر با بمب اتم ، پنجمین قدرت موشکی دنیا هستیم ، اقتصاد که دیگه نگو … زرشک !

اینکه میگن مشتی جانور وحشی به نام پلیس و گشت ارشاد و قاتل رو به خاطر یه تار مو جون مردم میاندازیم ، همش شایعه ست و کار اسرائیله که منافقین هم کمکشون میکنن ….

– بالاخره منافقین کمک اسرائیل میکنن و یا اسرائیل کمک منافقین ؟

– بله سوال مهمی است در شورای امنییت راجع بهش فکر میزنیم !

– آخرین سوال : نظام فکر نمیکنه که این همه فشار و ظلم به مردم داره ثابت میکنه که خدا و بهشت و جهنمی وجود ندارد و تماما دکان و بیزینس است و الا اگر وجود داشت حاکمان ایران از ترس مجازات هم که شده این همه جنایت نمیکردند ؟

– نه ما اصلا فکر نمیکنیم . بعدشم بذارهمه تُف کنن به خدا و قرآن و عمه عطار و اینا…فقط بذارن ما بمونیم بقیه ش مهم نیست !

۱۸.۰۹.۲۰۲۲

اسماعیل هوشیار

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate