در دفاع از داوود رفیعی و در انزجار ازنظام وحشی جمهوری اسلامی!

داوود رفیعی، از فعالان کارگری اخراجی پارس خودرو، بجرم” اهانت” به وزیر کار یک نظام فاسد ضد کارگری، که خود  آن وزیر و دولتش در خلق جنایت علیه طبقه کارگر ایران و تحمیل فقر و گرسنگی و مرگ و میر بیشمار علیه خانواده و فرزندان کارگران بدون تردید مجرم و قاتل است و در آینده بعداز جمهوری اسلامی باید مجازات و محاکمه و به زندان انداخته شود، ٧٤ ضربه شلاق خورده است. حکم کثیف ضد انسانی شلاق و تازیانه بر پشت کارگران قرار است پاسخ این رژیم وحشی و آدمکش به جامعه تشنه آزادی و رهائی و طبقه کارگر ی باشد که به فقر، بازداشت، اعدام ، شکنجه ، بیکاری و اخراج  و تحمیل حداقل دستمزد بردگی و عدم پرداخت دستمزدهای معوقه، و مطالبه حق اعتصاب و تشکل و غیره باشد و از این راه وحشیانه کل طبقه و جامعه را ترسانده و به سکوت  وادار نماید.

حکومت فاشیست سرمایه داری اسلامی حاکم بر ایران با این احکام وحشیانه  هدف اعلام هشدار به همه کارگران و مراکز کارگری را دنبال میکند که در دوره های اخیر دامنه  اعتصابات واعتراضاتشان، با وجود اضافه شدن مشقات ویروس کرونا به ویروس جمهوری اسلامی، گسترش پیدا کرده است. هشدار به طبقه ای که نه تنها همه تولیدات و نعمات و حقوقهای جامعه را تولید و تامین میکند حتی حقوق اوباش دولتی و مزدوران و سرکوبگران خودش را نیز تامین میکند، اما خود محرومترین طبقه و انسانهای است که  از حداقلی از دستاوردهای این تلاش و ثروت مخلوق شده دست خودش بهره مند نیست. سرمایه داران زالو صفت و دولت اسلامی شان با این نوع رفتار با طبقه کارگر به ستوه آمده  و متحمل شرایط فلاکت بار اقتصادی  که دستمزد و نان سفره خانواده شان نیز به گروه گرفته شده است، میگوید  باز هم ساکت باشید! اعتراض نکنید تا “امنیت کشور به خطر نه افتد” و اما جواب شایسته طبقه کار به آنها باید یک پاسخ روشن باشد:  شما غلط میکنید!، لعنت به خودتان و امنیت کشورتان!، ما حقمان را از حلقوم کثیفتان بیرون خواهیم کشید!، بروید گورتان را گم کنید جنایتکاران تاریخ!

 کارگران!، مردم آزادیخوا و شرافتمند!

 

مقابله با این بی حرمتی و توهین آشکار به کارگر  وظیفه هر انسان شرافتمند و آزادیخواهی است. باید تف کرد به این دولت و دادگاه و کارفرما و مقامهای دولتی و شلاق زنانی  که خود از قبل تلاش، کار، درد و رنج مستمر کارگران زندگی انگلی و مفت خورشان را تامین میکنند،اما همزمان به این شکل وقیحانه و بی مهابا حکم زندان و شلاق و تازیانه بر پشت کارگران  صادر میکنند و مجری و نظاره گر آن نیز هستند.  باید در برابر  این رفتار ضد انسانی و بربریت سازماندهی شده علیه طبقه کارگر ایران ایستاد.

حزب سوسیالیست انقلابی ایران ضمن اعلام انزجار عمیق خود از این حکم جنایتکارانه  ‌قرون وسطی، طبقه کارگر ایران و همه تشکلها و نهادها و فعالین کارگری در ایران و خارج کشور را به اعتراض متحد و قدرتمند در برابر این  نوع جنایت فرامیخواند. حکمی که سکوت  در مقابلش و یا  اجازه دادن به تداوم این شکل از “مجازات” شنیع قرون وسطی و کثیف اسلامی، به ویژه در شرایط کنونی اوضاع حاکم بر کشور، یک شکست بزرگ سیاسی و اخلاقی برای طبقه کارگر و کل شهروندان شرافتمند و مبارز محسوب خواهد گردید!

مرگ بر حکومت شلاق و اعدام جمهوری اسلامی!

زنده باد اتحاد و آگاهی طبقاتی کارگران!

زند باد جمهوری سوسیالیستی!

 

حزب سوسیالیست انقلابی ایران

Iransocialist2017@gmail.com

١٤ آذر ١٣٩٩

٤ دسامبر ٢٠٢٠

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate