فراخوان کارگران ایران به اعتصاب سراسری!

فراخوان کارگران ایران به اعتصاب سراسری!
رفقا، همرزمان!
حزب سوسیالیست انقلابی ایران،  هم طبقه ای های  خود را در این دوره حساس و سرنوشت ساز،به ایفای نقش متحد کننده  صفوف مان و نقش پیشرو و رهبری  کننده طبقاتی و سوسیالیستی و تاثیرگزاری موثر تر بر روند اعتراضات جار در کشور فرا میخواند!
اکنون که وارد دومین هفته اعتراضات میشویم  بیش از بیش نقش آفرینی کارگری به یک  ضرورت فوری تبدیل شده است!
شروع اعتصاب و خواباندن چرغ تولید در سراسر کشورضربه مهلکی بر کل موجودیت نظام سرمایه داری و ضد کارگری و فاشیست جمهوری اسلامی واردخوهد‌کرد و بدینوسیله گام مهمی در تغییر تناسب قوا به نفع خود و مردم آزادیخواه ،جنبش مترقی زنان و جوانان و فرهنگیان و دانشجویان به وجود میآورد.
نکته قابل تعمق:برای طبقه کارگری که سال ۵۷ سرکوب خونین شد و به بیراه هدایت شد توسط چپ و راست بورژوا، اکنون میداند که باید با همه صفوف  و شعار ها ی که نزدیکی دارد با هر ناسیونالیست و قوم پرست و شاه پرست و مذهب  و شاخه ی از درون خود رژیم جدا خواهد کرد و اگر جنین نکنیم و فریب “همه باهم”  بخوریم از نو شکست خواهیم خورد!
کارگران ! جامعه در انتظار نقش زیروکننده و تلاش و رزم کارگری در محقق کردن نظام شورائی و سوسیالیستی میباشد!
جامعه به نقش رهبری کننده طبقه کارگر و زحمتکشان و رهبران میدانی و سوسیالیست نیاز مبرم دارند، به ماجراجوایان  چپ خرده بورژوا گوش ندهید، و همچنین برای ارتجاع مدافعین سرمایه داری امثال رضا پهلوی و سلطنت طلبان ورشکسته تره خورد نکنید!
زند باد اتحاد طبقاتی کارگران ایران!
زنده باد اعتصاب و خوابانده چرخ تولید!
حزب سوسیالیست انقلابی ایران
۲۷-۹-۲۰۲۲
۵ مهر ۱۴۰۱
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate