درحمایت از فراخوان آکسیون « کانون همبستگی با مبارزات انقلابی مردم ایران – گوتنبرگ »

فراخوان!

درحمایت از فراخوان آکسیون « کانون همبستگی با مبارزات انقلابی مردم ایران – گوتنبرگ »

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ، در حمایت از اعتصاب گسترده کارگران پیمانی و پروژه ای نفت – گاز- پتروشیمی – مس و فولاد همگان را فرا می خواند تا در روز شنبه ۲۹ آوریل ۲۰۲۳ / ساعت ۱۳ درمیدان برنس پارکن

بار دیگر به روز اول ماه مه(۱۱اردیبهشت)روز همبستگی  بین المللی طبقه کارگر ورود می نماییم. و نخستین روزمه،روزماست،ازآنِ ماست. روزاعتراض ومبارزه مشترک علیه استثماروهرگونه ستم نظام سرمایه داری درایران و جهان است. روزی که طبقه کارگرعلیه نظام سرمایه داری به خیابان می آید تا نیروی جهانی خود را به نمایش گذاشته و خواسته ها و مطالبات خود را به گوش تمامی جهانیان برساند.

ما امسال درشرایطی به این روز ورود می کنیم که جنبش عظیم “زن-زندگی- آزادی”،تبلورمبارزه بزرگی رادر مقابل نظام فاشیستی اسلامی ایران درکل جامعه ما به نمایش گذاشته و فعالان کارگری ومعلمان ما (رضا شهابی- حسین سعیدی- کیوان مهتدی- داوود رضوی- رسول بداقی- جعفر ابراهیم زاده – محمد حبیبی- سپیده قلیان و … که ازاردیبهشت گذشته دستگیرشده بودند با پروند سازی های نخ نما و ضد کارگری به همراه هزاران نفرهمچنان درزندانند. ازسویی درآستانه اول ماه ۱۴۰۲ما شاهد اعتصابات و اعتراضات بهم پیوسته کارگران در مناطق جنوب کشور پیرامون افزایش دستمزدها و سایر مطالبات بی پاسخ مانده خویش دست به اعتراض وسیع زده اند.

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ، ، ضمن گرامیداشت روزاول ماه مه ، روزکارگر، روزهمبستگی بین المللی طبقه کارگر، در راستای حمایت و پشتیبانی همه جانبه از این سلسه اعتصابات و اعتراضات، در مناطق نفت خیز جنوب ایران، و خواست آزادی بی قید و شرط زندانیان سیاسی خود را ملزم به پیشتیبانی از تمامی اعتراضات موجود در کف خیابان های ایران می داند و با همه توان از آنان حمایت و پشتیبانی می نماییم.

زنده باد اعتصاب و اتحاد کارگری!

زنده باد همبستگی سراسری طبقه کارگر!

تلفنهای تماس:

شهرام پناهی : ۰۷۲۸۴۹۰۹۵۵

زینب طاهری : ۰۷۲۰۴۲۴۶۶۵

محسن ایزدی آملی : ۰۷۲۰۰۲۵۰۱۴

علی اکبر زارع : ۰۷۶۲۸۰۵۴۵۲

زمان: شنبه ۲۹ آوریل ۲۰۲۳ / ساعت ۱۳

مکان : برنس پارکن / پای مجسمه یوحنا

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ

آوریل ۲۰۲۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate