فراخوان به آکسیون اعتراضی روز شنبه ۷ اوت گوتنبرگ

  فراخوان به آکسیون اعتراضی روز شنبه ۷ اوت گوتنبرگ

 در حمایت و همبستگی با اعتراضات مردم و مبارزات کارگران اعتصابی در ایران

این اعتراضات ندای بخش اعظم کارگران و زحمتكشان جامعه ایران علیه این موج تعرض و تحمیل زندگی فلاكت بار و بی حقوقی و ستم است. باید به استقبال این صدا و این تحرك انسانی برای خلاصی از فقر و برای دستیابی به رفاه رفت. اعتصابات کارگری و سراسری آنها جلوه ای از یك اعتراض توده ای و بخش مهمی از مبارزه عمومی و سراسری درجامعه است.در این جنگ و جدال اجتماعی و سرنوشت ساز علیه بورژوازی و دولتش كه بحران اقتصادیشان را بر سفره خانواده های كارگران و زحمتكشان سرشكن میكنند، طبقه كارگر نقش پیشتاز و موثر و تعیین كننده ای دارد.

 

امروز بیش از هر روزی وظیفه اجتماعی و انسانی هرفردی ایست که برای دفاع از مقاومت و ایستادگی مردم خوزستان و کارگران نیشکر هفت تپه، کارگران پروژه ای نفت و گاز- پتروشیمی واعتراضات و اعتصاب سراسر ایران، دفاع اززندانیان سیاسی و درهمراهی با مادران و پدرانی که عزیزان خود را در نبرد برای بدست آوردن آب و نان ازدست داده اند . درخیابان باشیم و فریاد برآوریم:  

 اگر مبارزه و اعتراضات طبقه كارگر با مبارزات واعتراضات عمومی و سراسری تر معلمان، پرستاران و همه زحمتكشان جامعه علیه فقر و گرسنگی و علیه تورم و گرانی و بی حقوقی محض همراه شود،  كم ترین نتیجه اش سر فرود آوردن دولت و سرمایه داران در مقابل خواستهای همه 

زحمتكشان جامعه  است.این حرکات میدانی و خیابانی درجای جای کشورمان ایران در کنار دهها صف اعتراضی دیگر از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور، ما را بر آن می دارد که صدای مردمان جامعه ما باشیم و سکوت مطبوعات سوئد را بشکنیم!

ازطرف جمعی از فعالین اجتماعی و سیاسی و پناهندگان در شهر گوتنبرگ آکسیون اعتراضی در روز شنبه ۷ اوت ساعت۱۴:۰۰ دو بعدازظهر در میدان < برنس پارکن> کنار مجسمه یوحنا در شهر یوتبوری برگذارمیشود. ما انجمن پناهندگان ایرانی – گوتنبرگ همه سازمانها، احزاب، نهادها و همه انسانهای مترقی و آزاديخواه را مستقل از نزدیکی ها و دوریهای سیاسی و سازمانی فرا مى خواند و به حمایت و همبستگی از این مبارزات برخیزیم. و ازهمه مردم انسان دوست دعوت میکنیم درحمایت و همبستگی با مبارزات و  اعتصابات کارگری در ایران دراین گردهمایی  شرکت نمایید

همه کارگران زندانی و زندانیان سیاسی باید فوری بی قید وشرط آزاد شوند!

!زنده باد اعتصاب کارگری، زنده باد همبستگی بین‌المللی کارگران

سرنگون باد رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی ایران

تلفنهای تماس 

  امید محمد یه: ۰۷۳۵۸۲۳۳۳۴    

مهوش رشیدی بیرگانی: ۰۷۰۳۲۱۹۱۵۱  

 ۰۷۶۰۱۰۶۱۶۱      :سینا مهدویان 

نسترن فراهانی :   ۰۷۲۲۸۷۲۴۵۸ 

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ

چهارم اوت ۲۰۲۱ 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate