فراخوان عام … آکسیون اعتراضی ١٠ اکتبر روز جهانی علیه مجازات اعدام

فراخوان عام

آکسیون اعتراضی ١٠ اکتبر روز جهانی علیه مجازات اعدام ،«  برنس پارکن» درشهر گوتنبرگ

شنبه ٩اکتبر ٢۰٢۱ساعت ۱۴درمیدان برنس پارکن جنب مجسمه یوحنا گوتنبرگ/ سوئد

Stoppa avrättningarna i Iran!

!اعدام باید متوقف شود

!نه به اعدام، چوبه هاي دار را برچينيد

 بشریت قرن بیست ویکم،شایسته این توحش قرون وسطایی نیست! رژیم ایران چهره بارز و بی پرده این شکل از وحشیگری وبربریت است

روز دهم ماه اکتبر روز جهانی اعتراض علیه اعدام شناخته شده است . این روز ؛ بعنوان یک سمبل اعتراض علیه همه دولتها و قوانینی است که هنوز مجازات اعدام در آنها جریان دارد. جمهوری اسلامی همواره در سال جاری با موج اعدامها و در وحشیانترین فرم ممکن ؛ با اعدام در خیابانها و نمایشات فوق ارتجاعی در صدر توجه قرار داشته است.اعدام کودکان و نوجوانان زير هجده سال يکى از سياهترين جلوه هاى حکومت جمهورى اسلامى در ايران است.اعدام “مجرمين”

  کودک و نوجوان و در بسيارى موارد در تشريفات علنى و در خيابانها، تنها يکى از وجوه سرنوشت کودکان و نوجوانان در جامعه و در زندان تحت حکومت جمهورى اسلامى بوده است. اين پديده، ارتجاع و توحش آشکار آن نميتوانست از خشم و انزجار مردم و افکار عمومی بين المللى در امان بماند.

 در حالی كه ميليون ها خانواده كارگری و مردم زحمتكش در فقر و تنگدستی و بيكاری و در اختناق و سركوب به سر می برند، در حالی كه تورم و گرانی زندگی مردم را در خطر گرسنگي مطلق و مرگ و مير قرار داده است، مسببين فقر و گرسنگی و قتل نفس و اعتياد و فساد و فحشا، سرمايه داران و دولتمردان و سران جمهوری اسلامی اند. تار و پود اين نظام ارتجاعی آكنده از فساد و جرم و جنايت است. اينها خود ارازل و اوباش واقعی و مخربين و فاسد كننده گان جامعه اند. اجرای عدالت و برقراری جامعه انسانی، تنها با به گور سپردن اين نظام گنديده ممكن است.

مردم ایران، تا روزی که جمهوری اسلامی بر سرکار است، روی خوشی و شادی را نخواهند دید. پایان دادن به جنایت و اعدام و کشتار، خاتمه دادن به محرومیت و دست یابی به ابتدایی ترین حقوق انسانی، تنها و تنها با به زیر کشیدن جمهوری اسلامی ممکن است. نباید اجازه داد ماشین کشتار و جنایت رژیم، بیش از این قربانی بگیرد! نباید اجازه داد جانیان حاکم در ایران، بیش از این از قربانیان فقر و محرومیت، از مردم معترضی که اعدام و سرکوب نمی خواهند، از کارگرانی که سهم خود از زندگی را بردگی مزدی نمی دانند، از زنانی که زندگی توهین آمیز در یک جامعه مختنق و نابرابر را نمی خواهند، بیش از این قربانی بگیرند! باید تک تک جنایتکارانی که زندانیان را به قتل رساندند، در دادگاههای مردمی، محاکمه کرد! دادگاههایی که در فردای سرنگون کردن این ماشین جنایت، در سراسر ایران برپا خواهد شد و جنایتکاران را به سزای اعمالشان خواهد رساند!

زنده باد جنبش مردم آزادیخواه ايران علیه اعدام!

  ما انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ، همه شما ایرانیان آزادیخواه،فعالان  اجتماعی و سیاسی وتمامی پناهجویان ساکن گوتنبرگ و حومه را فرامی خوانیم تا به همراه یکدیگر؛ متحدانه در روز شنبه نهم اکتبر، به استقبال دهم اکتبر روزجهانی نفی اعدام ؛ برای آزادی زندانیان سیاسی،لغو احکام اعدام و پیشتیبانی از مبارزات کارگران در کنارهم باشیم.

آزادی بی  قید شرط همه زندانیان سیاسی-عقیدتی”

زندانی سیاسی آزاد باید گردد!

اعدام، شکنجه، زندان ملغی باید گردد!

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی ایران!

زنده باد آزادی و برابری!

 زمان: شنبه نهم اکتبر٢۰٢۱ساعت ۱۴(دو بعدازظهر)

 مکان : میدان برنس پارکن جنب مجسمه یوحنا

تلفنهای تماس :
امید محمدیه : ۰۷۳۵۸۲۳۳۳۴

مهوش رشیدی بیرگانی : ۰۷۰۳۲۱۹۱۵۱

عباس تکالو بی غش: ۰۷۳۵۶۹۶۲۶۱

نسترن فراهانی : ۰۷۲۲۸۷۲۴۵۸

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ
سوم  اکتبر٢۰٢۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate