فراخوان! اکسیون اعتراضی علیه نژاد پرستی در شهر گوتنبرگ


Inga Rasister i Göteborg!
گوتنبرگ جای راسیستها نیست!

 
فراخوان!

 اکسیون اعتراضی علیه نژاد پرستی در شهر گوتنبرگ
براى مبارزه مشترك در راه زندگى شايسته!

.راسیسم، خارجى ستيزى يك مساله بسيار مبرم و فورى فضاى سياسى جامعه سوئد است. به سرعتى خيره كننده اين جريانات افكار عمومى را به نفع خود شكل ميدهند و فضاى سياسى را تحت الشعاع قرار داده اند. محور اصلى تبليغات و پلاتفرم سياسى اين جريانات چيزى جز خارجى سيتزى نيست. از هزار تريبون ميگويند: خارجى ها خيابانها، منازل، كارخانه هاى ما را اشغال كرده اند، خرج روى دستمان گذاشته اند، هويت و فرهنگ و زنان ما را به خطر انداخته اند ـ بيرونشان كنيد!!

پشتوانه موجوديت دستجات نازيستى فقط يك آژيتاسيون احمقانه نيست. اين دستجات با نمايشات و مزاحمتهاى خيابانى، تهديد و خشونت نازيست نيز مشخص ميشوند. همه جا دست درازى هاى اين دستجات بيشتر و بيشتر محسوس است. نباید اجازه داد که بیش از این برزندگی ما تاثیربگذارند و ارزشهایی را که انسانها در طول تاریخ برای آن مبارزه کرده اند زیر پا بگذارند.راسیسم و فاشیسم سیاستی فقط بر علیه مهاجرین نیست بلکه کل ارزشهای انسانی را نشانه گرفته است.

 شنبه سوم سپتامبر روز اعتراض به دستجات نژادپرستی است در این روز مردم آزادیخواه یوتبوری علیه راسیسم و علیه نژادپرستی به میدان میاید. انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ همه انسانهای آزادیخواه  برابری طلب و ضد نژادپرستی را فرا میخواند که در این تظاهرات اعتراضی شرکت کنند. اقدامات حمایتی مردم در خیابانها از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. باید همه رسانه‌ها و مطبوعات و  دستگاه افکار .عمومی را بسیج کرد

زنده باد جنبش ضد نژادپرستی!

: تلفن‌های تماس

 ۰۷۰۳۲۱۹۱۵۱ : مهوش رشیدی بیرگانی 

 ۰۷۲۰۰۲۵۰۱۴    : محسن ایزدی آملی    

  نازنین  طاهری       :     ۰۷۲۰۴۲۴۶۶۵ 

 
Lördagen 3 september, kl 14.00  

 زمان : رو شنبه  سوم ماه سپتامبر ۲۰۲۲ ساعت دو بعدازظهر

 مکان: میدان کونگس توریت پشت سالو هالن

Kungstorget 9,

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate