آزادی بیان اونا !

hoshyaresmaeil2017@hotmail

روز پانصد و سی و سه جنبش مردم ایران…

بیانیۀ حمایت از آزادی بیان و نمایش مستند «بچه های کمپ اشرف» در جشنوارۀ سالیانۀ فیلم گوتنبرگ با امضای ۱۷۲ نفر را در ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در فضای مجازی دیدم .

وزارت اطلاعات حکومت دینی در ایران سالهاست تلاش میکند تحت پوشش آزادی بیان برای باند مصداقی در خارج ایران جا باز کند و سالهاست بردن کودکان به کمپ اشرف توسط مجاهدین یکی از سوژه های این مسیر است . فراموش نشود از این بیانیه ها در جا باز کردن برای باند امنیتی مصداقی در فضای مجازی با یه عالمه امضاء از سال ۲۰۱۳ به بعد کم ندیدیم .

من امضای کسانی را دیده بودم که بعدها خودشان مستقیما میگفتتند اصلا نفهمیدند چطور شد ؟

 اهرمهای غیر محسوس وزارت اطلاعات در خارج ایران را دست کم نگیرید .

ولی وقتی شاخص سیاسی داشته باشید کمتر در معرض لیز خوردن هستید .

شما میتوانی هر نقدی به مجاهدین درهر زمینه ایی و زمانی داشته باشی اما همراهی با پروژه های وزارت اطلاعات نه در کادر نقد است و نه آزادی بیان . مگر تعریف شما از ازدی بیان شامل ویراج دادن وزارت اطلاعات تحت عناوین مختلف در خارج ایران و میان مخالفان هم بشود .

حکومت اسلامی در ایران که سایت ایران اینترلینک در لندن را تعطیل کرد و جایش را به سایت پژواک مصداقی داد میدانست چه میکند !

همسویی باند مصداقی با بازماندگان سلطنت و همسویی سلطنت با سپاه پاسداران … مثل حلقات زنجیره مرتبط است . این همگامی با حکومت اسلامی در ایران و با پروژه های وزارت اطلاعات یعنی کردیت سیاسی دادن به کل عملکرد جنایت بار حکومت اسلامی حاکم !

شما ۱۷۲ نفر که جای خود ، حتی هشتاد میلیون نفر فرضی رایحه دلپذیر از لجن زار انتظار نداشته باش . اگرهنوز نفهمیدید پیشنهاد میکنم داستان چه کسی به چشم پسرک عینک زد نوشته قدسی قاضی نور را حتما بخوانید . اگر هم کلا نمیخواهید بفهمید که دیگر هیچ !

آزادی بیان به نظر من هیچ اندازه و مرزی ندارد ، اما در پوشش ازادی بیان برای پروژه های وزارت اطلاعات کف کردن و با عینک حکومت فاشیسم دینی نگاه کردن اسمش آزادی بیان نیست و فقط بوی خون میدهد .

در ضمن در دستگاه سلطنتی ایران راست افراطی ، دیزاین صحنه است . کلا هرسیتمی که قائم به فرد باشد چه شاه و چه شیخ و چه استالین و مائو کمونیست … یعنی دیکتاتور و فاشیسم .

اسماعیل هوشیار

۰۷.۰۳.۲۰۲۴

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate