تحولات خود به خودی نیست !

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

روز سیصد و هیجده جنبش مردم ایران…

در ۴۸ ساعت گذشته حکم اعدام دست‌کم ۱۳ تن در زندان‌های حکومت اسلامی ایران اجرا شد که ۱۱ نفرشان بلوچ، یک نفر اهل بهبهان و یک نفر نیز تبعه افغانستان بود.

قیمت دلار در حکومت اسلامی ایران به ۵۰ هزار تومان رسید…قیمت نان گران شد …

نیروی دریایی سپاه پاسداران رزمایش کرد ، از شناورهای جدیدی رونمایی کرد که مجهز به موشک‌هایی با بُرد ۶۰۰ متر است..

این رزمایش با نام «اسحاق دارا» آغاز شد. اسحاق دارا» از جمله ۵۶ نیروی سپاه است که در درگیری با ارتش آمریکا در فروردین ۱۳۶۷کشته شد. بعد اسحاق داراغرق شدن جوشن و سهند به همراه سه قایق تندروی سپاه رو داشتیم . در این نبرد چند دقیقه ایی دریایی ۵۶ نیروی حکومت اسلامی ایران به سه سوت کشته شدند….

و اما حجاب…

مقوله حجاب خاکریز اول است و نظام فاشیستی ولایت فقیه نه اولین و نه هیچ خاکریزی دیگری را به اختیار خودش رها نمیکند . خودش دست به هیچ تحولی نمیزند اصلا بلد نیست . با همین فرمان انقباضی ادامه میدهد تا زمانی که کار به یک تعارض نظامی با بیرون بکشد مثل حملاتی تاکتیکی از طرف اسرائیل .

اسرائیل هم بدون چراغ سبز غرب هیچ غلطی نمیکند وغرب هم ظاهرا عجله ایی ندارد . فعلا موشک بازیهای کودکانه نظام را جدی میگیرد . در زمان مناسب اسرایل وارد میشود و زیر ضربات نظامی و فشار بیرونی ، نظام ولایت فقیه راحت توجیه میکند که مجبور شده است تحولات را قبول کند !

زمان مناسب برای غرب هم بستگی به خیلی پارامترها دارد از جمله نتیجه جنگ اوکراین ! تنها وضعییت فلاکت بار مردم زیر فشار حکومت دینی برایشان هم نیست !

نظام خودش نمیخواهدو نمیتواند ذاتا دست به تحول بزند . از ابتدا هیچ برنامه مشخصی نداشت و ندارد . همه محاسباتش ری ماندن تا ابد بود . از خامنه ایی به پسر و بعد یحتمل نوه و نتیجه…

حکومت اسلامی در ایران چاره ای ندارد جز اینکه فعلا روی حجاب و گشت ارشاد و اعدام و موشک و تئوری دژمن دژمن ، کار کند …

خلاصه : آینده بهتر یهویی از آسمان پائین نمیآید . امیدتان به معجزه هم نباشد . آینده خوب را باید ساخت و الا همین جهنم حکومت اسلامی بدتر هم میشود ! از کمک غرب خبری نیست نه از دولتهای حاکم و نه امیدیت به نیروهای مخالف خارج از نظام باشد . تنها ابرقدرت جهان فعلا قدرتش در محکوم کردن و تحریم کردن ونگران شدن است .

همه چیز به خودت بستگی دارد حتی حال نیروهای خارج از نظام را هم فقط تو میتوانی خوب کنی ! کافی است بلند شوی تا مسخره بازی برجام و مذاکره و تحریم و جهنم حکومت دینی ، تمام شود . والا در نشستن و ناظر بودن فقط وضع بدتر میشود .

اسماعیل هوشیار

۰۴.۰۸.۲۰۲۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate