دستور !

روز دویست و بیست ودو جنبش مردم ایران …

میگویند روزی گرگی توله اش را به مدرسه فرستاد . در همان درس وکلاس اول معلم عکس گوسفندی نشان داد و گفت این گوشت خوشمزه ای دارد .

سپس عکس چوپانی نشان داد و گفت این چوبش درد دارد …

وعاقبت عکس سگ گله را نشان داد و گفت این را هر جا دیدید فرار کنید بحث و ائتلاف فایده ندارد . شاگردی پرسید ولی استاد اینکه شبیه خودمان است !

و استاد گفت مشکل اصلی ما هم همینه . شبیه ما هستند ولی از ما نیستند !

یکی سوال کرده بود مقصر شکست ائتلاف جورج تاون کیست ؟

کدام ائتلاف جناب ؟ از اول هم این چهره ها در زیر نور مدیا به هم چسبانده شد تا اگر بشود سقف شعور مردم را پائین بکشند . ائتلافی در کار نبود که شکست بخورد . البته در مدیا انگار همیشه هستند و این طبیعی است ، طرف باید مراقب ساخت و سازهایش باشد ! حالا چهار نفر باقی مانده قسم خوردند با هم این نمایش بی محتوا را ادامه دهند …

و اما رضا پهلوی ، فردی که در سن بازنشستگی هنوز مناسبات ارباب رعیتی و سلطنتی مردانه را میخواهد و برای بقیه نسخه شاهی بپیچد و از بالا برای بقیه به شیوه قلدارانه پدری کند تا حدود زیادی مثلا ۹۹ درصد متوهم است . جنبش زن زندگی آزادی متعلقات خودش را میطلبد . کل این تقلاها هدفش از ابتدا مشخص بود و ربطی به جنبش مردم نداشت . رضا پهلوی و بازماندگان سلطنت باید در مدیای غربی دیده میشدند که دیده شدند …

رضا پهلوی کنار آن جمع نشست تا در ذهن فندقی خودش ، بقیه را به فرهنگ دیکتاتوری اجدادش رضا خان قلدر نزدیک کند و نه اینکه از فرهنگ دیکتاتوری پادشاهی پهلوی فاصله بگیرد.

در رسانه ها البته نوشتند پیشنهاد رضا پهلوی برای ورود اعضای جدید به منشور سلطنت رد شد ولی کلاغی خبر آورد رضا پهلوی پیشنهاد نداده بود دستور داده بود ! بعد که دستور اجرا نشد رضا به حالت قهر رفت و هنوز هم میرود به جلو ! از دیوار ندبه شروع کرد ، الان رسیده به رُم …تا به نوشته مدیا پیام آور صلح باشد .

یعنی کسی که با شعار مرگ بر کمونیست و مجاهد شروع کرد و تازگی گفته حتی اگر سپاهی و بسیجی به مادروخواهرتان تجاوز کرد کسی نباید ناراحت بشود ! بعد هم در مدیا نوشتند رضا پهلوی به خاطر صلح از دیواراسرائیل و دیوار پاپ دیدار کرد !

یعنی مخاطب در همین نقطه سوال خواهد کرد پیام آور صلحی که برای مولفه های داخلی آرزوی مرگ میکند ، البته به جز سپاه و بسیج و ابزارهای سرکوب نظام … دقیقا همان حرف نظام ولی فقیه است که بمب اتم را برای اهداف صلح آمیز میخواد !!

این همه پاچه خواری بازماندگان سلطنت از نیروهای سرکوب حکومت دینی در ایران ، شک نکنید به ناکجا آباد راه برده است و در بیراهه های خاکی گُم است . در مسیر دوخت و دوز از بالا به همان شیوه کودتای رضا خان قلدر و کودتای دیکتاتوری محمد رضا شاه پهلوی توسط حکومتهای غرب است … فقط رنگش را عوض کردند .

بازماندگان سلطنت تلاششان را میکنند با کمک غرب و مدیای غربی حداقل دراول صف باشند . در حالی که اول صف بودن بعد از فاشیسم دینی حاکم در ایران هم به معنی کار و مسئولییت و خلاقییت بیشتر است که در تخصص و سلیقه بازماندگان مفت خور سلطنتی نیست !

تایید حکم اعدام جمشید شارمهد، زندانی سیاسی ایرانی−آلمانی، و عدم واکنش غرب و دولت قدرتمند آلمان یعنی درغرب هیچ خبری نیست . رضا پهلوی که اصلا جمشید شارمهد نمیشناسد ، ولی سپاه و بسیج و ابزار سرکوب را تا انقلاب مهدی عاشق است !

۲۹.۰۴.۲۰۲۳

اسماعیل هوشیار

تاریخ انتشار :۲۹.۰۴.۲۰۲۳

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate