فاشیسم به زبان ساده …

روز صد و شصت و هشت جنبش مردم ایران …

رضا پهلوی وارد پارلمان بلژیک شد ! یاد خبرنگار ترک افتادم که نوشته بود هرحیوانی که وارد کاخ شود شاه نمیشود ، اما حتما کاخ را به طویله تبدیل میکند !

البته نقش رسانه مهم است خمینی را هم توسط همین رسانه ها و زیر نورافکن انداختید به مردم ایران …

غرب رضا پهلوی و مصالح اسقاطی اصلاح طلبی را با هم قاطی کرده و ریخته توی دستگاه … به امید اینکه با ترکیب کردن گونه های تجربه شده و مختلف فاشیسم یک چیز جدیدی را بسازد و بندازد . رضا پهلوی گفته مخارج مبارزه را فامیلش میدهد . با جت شخصی سفر میکند و این اشرافییت تخمی شاهانه از جنس سعودی را تبلیغ میکنید . رضا پهلوی طرفدارانش با آرم ساواک رژه بروند با چماق بزنند توی سر دیگران و شعار مرگ را بهینه کنند … شیرین خاتمی هم میخرامد ، و این مدیا هم هی بدمد توش که نماینده براتون اوردیم …

با ورود پهلوی به کاخ بلژیک از در پشتی ، وزیر خارجه سپاه هم از در اصلی وارد میشود … دنیای منافع کلا برایش فرقی نمیکند با هر خوکی لازم باشد کشتی میگیرد .

ستم بد است ستمگری بد است چه شاه باشد چه رهبر، چه اصغر ، چه اکبر ، چه استالین و لنین و محمد و خدا…

مگر رضا پهلوی با اتکاء به اراده غرب بخواهد فرمول و شعار جدید تولید کند و انواع ستم با رنگ و سایز مختلف بسازد تا ستم شاه پهلوی بد نباشد ! مثلا مرگ بر ستمگر ، فقط و فقط رهبر …

اگر کسی از شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر … به هم ریخت . خودش را معرفی است . ایشان ریگ به کفش ندارد کلوخ به تنبان دارد . اگر شاه ستمگر نبود نیازی به عکس العمل وعصبانی شدن نبود ! جنابی که از این شعارعصبانی میشوی شما مثل یک فاشیسم ساده با ستم و ستمگری موافقی فقط با نوع ستمگر شیخ موافق نیستی !

بازماندگان جریان سلطنت ازبالا تا پائین سالها در فرهنگ غرب و دموکراسی و آزادی بودند ، زندگی کردند ، نفس کشیدند ولی پیله استبدادی و فاشیستی خودشان را در ذهن حفظ کردند . فرهنگ دموکراسی و ازادی را نمیخواهد بیاموزد . دست زدن غرب برای انواع فاشیسم جدید نیست الان ۴۳ سال است برای فاشیسم دینی حاکم در ایران دست میزند.

اسماعیل هوشیار

۰۵.۰۳.۲۰۲۳

 hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate