اول کار نیست…

اول کار نیست…

روز هشتاد و پنجم جنبش مردم ایران …

سپاه پاسداران نوشت اعدام محسن شکاری اولین و آخرین اعدام نیست …

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه، بامداد دوشنبه ۲۱ آذر از اعدام مجید رضا رهنورد، یکی از معترضین دیگر خبر داد…

این سیستم فاشیستی حاکم در ایران باید ساختارش عوض شود . جامعه جهانی حالا چشمش را باز کرده … ولی به نظر میرسد جامعه جهانی باید عینک واقع بینی هم بزند . اعدام نوید افکاری و بقیه قبلی ها نشان دادن چنگ و دندان به مردم ایران بود حالا اعدام محسن شکاری و بقیه اعلام جنگ فقط با مردم ایران نیست اعلام جنگ با همان جامعه جهانی است …

این سیستم به صراحت فریاد میزند نمیخواهد و نمیتواند واقع بین شود . جامعه جهانی بهتر است در فکری موثر باشد فکری موثرتر از تحریمهای تیتری…جامعه جهانی ۴۳ سال چشمش را روی تمام جنایتهای نظام بست . قتل عام دهه ۱۳۶۰ را ندید ، ترورهای مختلف در تمام دنیا را ندید … حالا بهتر است جدی تر شوید .

تحریم حسن و حسین و سکینه و اعلام همبستگی کافی نیست ، دادن جایزه حقوق بشری به محکومان اعدام ، هیچ دردی از معترضان درمان نمیکند . مثل این است که عکس غذاهای خوب را به گرسنه ایی نشان بدهید . عکس و جایزه توی سرتان بخورد با فاشیسم دینی حاکم در ایران مدارا نباید کرد ! قاطع و سفت باشید . این حکومت با خواهش و درخواست مدنی نمیشود !

این جانور وحشی را انداختید به جان مردم و هی پیام میدهید که مرم خودشان درست کنند ؟ شما زحمت بکشید این هیولای اسلامی که خودتان درغرب خلق کردید و برایش جا باز کردید و ۴۳ سال زیر بال و پر شماها بود … جمعش کنید . بقیه امورات را مردم خودشان حتما راهی پیدا میکنند .

راستی کدام جاکشی بود میگفت راهپیمایی سکوت ؟ سگ برینه به راهپیمایی سکوت و حقوق بشر و قانون اساسی شریعت جنایت پرور و سازمانهای بین المللی ماله کش روی جنایتهای دینی … در این دور از اعدامها و جنایتهای حکومت اسلامی در ایران همه دنیا شریک است .

۱۲.۱۲.۲۰۲۲

اسماعیل هوشیار

تاریخ انتشار :۱۲.۱۲.۲۰۲۲

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate