در خواست اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای پایان اعتصاب غذای رضا شهابی و حسن سعیدی

در خواست اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای پایان اعتصاب غذای #رضا شهابی و #حسن سعیدی

به همکاران عزیزمان #رضا شهابی و #حسن سعیدی،

یاران و همراهان! اعتصاب غذای شما عزیزان در زندان همچنان ادامه دارد و ما همکاران شما ضمن حمایت قاطع از اعتراض و مطالبه به حق شما به شدت نگران سلامتی و به خطر افتادن جانتان می باشیم. خانواده های شما نیز عمیقا از پیامدهای اعتصاب غذایی که عزیزان شان در انفرادی و در واکنش به بازجویی های پی در پی و اتهامات کاذب و تهدیدهای بازجویان به آن دست زده اند، نگرانند.

بر کسی پوشیده نیست که #رضا شهابی و #حسن سعیدی با وجود همه هزینه ها، آزارها، زندان تهدید و اخراج ازکار و فشارهایی که طی سالیان متمادی به کرات بر آنها وارد شده است، تا لحظه دستگیری پیگیر مطالبات همکاران خود و عموم رانندگان زحمتکش شرکت واحد و دفاع از حق تشکل و سندیکا بوده اند و وکالت گروهی از رانندگان را در پرونده فساد تعاونی مسکن مرکزی شرکت واحد در پروژه سپیدار ۲ و ۳ نیز برعهده داشتند.

آنان همواره در حمایت از حقوق هم طبقه ای های خود و در مسیر حق و عدالت بی هیچ ادعا تلاش کرده اند.

سندیکای کارگران شرکت واحد و‌ اعضای آن لحظه ای برای آزادی همکاران خود و دادخواهی آنها کوتاهی نخواهند کرد و کماکان و با تمام قدرت به کارزاهای داخلی و بین المللی برای آزادی بدون قید و شرط کارگران و فعالین سندیکایی و بطور مشخص #رضا شهابی و #حسن سعیدی ادامه خواهند داد. در عین حال، از همکاران عزیزمان #رضا شهابی و #حسن سعیدی صمیمانه تقاضا داریم که به نگرانی روز افزون ما، خانواده و دوستدارانشان ، به اعتصاب غذای خود پایان دهند.

جان شما برای بازجو و زندانبان ارزشی ندارد، اما برای ما کارگران و خانواده هایتان بینهایت پر ارزش و گرانقدر است. به امید اینکه به اعتصاب غذایتان هر چه زودتر پایان دهید.

یاران شما در سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

۱۰ تیر ۱۴۰۱

#رضاشهابی و #حسن سعیدی امروز دهم تیرماه به ترتیب نوزدهمین و دهمین روز اعتصاب غذایشان را در انفرادی زندان اوین پشت سر میگذرانند و اوضاع جسمانی هردو وخیم میباشد

چاره زحمت کشان وحدت وتشکیلات

#سندیکای_کارگران_شرکت_واحد_اتوبوسرانی_تهران_و_حومه

t.me/vahedsyndica

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate