۲۱ تیر ماه: آخرین اخبار در ابطه با وضعیت رضا شهابی و حسن سعیدی

مروز ۲۱ تیرماه سی روز از اعتصاب غذای #رضا شهابی و بیست و یک روز از اعتصاب غذای #حسن سعیدی میگذرد. هر دو فعال سندیکایی حال جسمانی شان وخیم است بطوری که دچار ضعف وکاهش وزن زیادی شده اند.

علیرغم تمام نگرانی های خانواده #شهابی و #سعیدی از وضعیت جسمانی این دو زندانی که هفته هاست در اعتصاب غذا هستند،  بازپرسی  شعبه دوم دادسرای زندان اوین با در خواست ملاقات این خانواده ها با زندانیانیشان موافقت نکرد،  و باز هم  خانواده این دوفعال سندیکایی با نگرانی به منزل بازگشتند .

 اما ساعاتی پیش  #رضا_شهابی و #حسن_سعیدی تماسی کوتاه از بند انفرادی زندان اوین  با خانواده شان داشتند .

#رضا_شهابی امروز طی تماسی کوتاه اعلام  داشتند، همچنان در بند انفرادی و تحت بازجویی میباشد و تا حدود ۱۲ کیلو کاهش وزن داشته اند و وقتی همسرشان اعلام کردند که دوستان و اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد و پنج سندیکا ی فرانسوی درخواست پایان دادن به اعتصاب غذا را از شما دارند ، ایشان ضمن تشکر و قدردانی از تمام دوستان و همکاران  و نهادهای کارگری بین المللی که نگران سلامت ایشان هستند اظهار داشتند تا ادامه بازجویی ها و انفرادی و بلاتکلیفی به اعتصاب غذا ادامه خواهم  داد.

در همین زمینه #حسن_سعیدی دیگر عضو سندیکا که همچنان در بند انفرادی زندان اوین میباشد و بیست و یکمین روز اعتصاب غذایش را پشت سر میگذارد طی تماسی کوتاهی از کاهش وزن و ضعف جسمانی شدید خبر داده و ایشان هم علیرغم درخواست تمامی دوستان و اعضای سندیکای واحد و پنج سندیکای فرانسوی برای  پایان دادن به اعتصاب غذا،  ضمن تشکر و  قدردانی از دوستان اعلام داشتند تا پایان وضعیت بلاتکلیفی و ادامه بازجویی ها به اعتصاب غذایش پایان نخواهد داد.

چاره زحمت کشان وحدت وتشکیلات

#سندیکای_کارگران_شرکت_واحد_اتوبوسرانی_تهران_و_حومه

t.me/vahedsyndica

https://www.instagram.com/vahedsyndica/

https://twitter.com/VahedSyndicate

www.vahedsyndica.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate