تاوان چهل سال انتقام و اعدام را پس خواهید داد!

به بهانه اعدام روح الله زم

روح الله زم، پناهنده سیاسی مقیم كشور فرانسه و مدیر كانال تلگرامی “آمد نیوز” كه با یك نقشه از پیش طرح ریزی شده توسط دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی در مهرماه سال ۹۸ ربوده شده بود، امروز صبح به اتهام “جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی اسراٸیل” و ۱۲ “اتهام دیگر”، سرانجام توسط جمهوری اسلامی اعدام شد.

زم قربانی زهر چشم گرفتن جمهوری اسلامی از شهروندان جامعه ایران به بهانه “تحكیم و احیای سرویس امنیت” و “مقابله با دشمن خارجی” شد. جمهوری اسلامی به دنبال ترور فخری زاده، فرصت را غنیمت شمرد تا ضعف و تشتت در دستگاه امنیتی خود را با حربه ارعاب و اعدام شهروندان بیگناه جبران كند.

امنیت این نظام تماما در گرو ناامن كردن محیط زندگی میلیونها انسان در جامعه است. آستین ها را بالا زده است كه تقاص تلفات خود را از مردم بگیرد. محكم كردن چفت و بست نهادهای امنیتی و سرویس های جاسوسی این نظام تنها با آدم ربایی، ترور و اعدام شهروندان تامین میشود. تكیه زدن به استبداد و چوبه دار برای جبران افول و زبونی دستگاه های امنیتی در مقابل طوفان انزجار عمومی جامعه ایران از وجود این نظام، آخرین خندق رژیم است. چهل سال “صلابت و صراحت” جمهوری اسلامی در پاسخ به “دشمن خارجی”، چیزی جز توسل به ابزار شنیع اعدام مخالف و انتقام گیری كور از شهروندان جامعه نبوده است.

دور نیست روزی كه این نظام تاوان چهل سال اعدام مخالف و كینه توزی با مردم ایران، طبقه كارگر، زنان و جبهه تشنه عدالت و آزادی را پس دهد. دور نیست روزی که تک تک جانیان حاکم به اتهام جنایت علیه بشریت در دادگاههای مردمی محاکمه و مجازات شوند!

حزب کمونیست کارگری- حکمتیست (خط رسمی)

۱۲ دسامبر ۲۰۲۰

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate