دست مزدوران امپریالیسم از شهدای حزب ما كوتاه!

دست مزدوران امپریالیسم از شهدای حزب ما كوتاه!

این روزها عده‌ای با نقاب «چپ» و با سواستفاده از نام وتصویرشهدا و برگزاری نمایشگاه عکس جانباختگان سازمان‌های انقلابی وازجمله شهدای حزب کارایران (توفان)* در بیرون ازسالن  «دادگاه»  نمایشی حمید نوری درسوئد درحال رژه رفتن هستند و برای محاکمه سران رژیم توسط دادگاه‌های امپریالیستی بیتابی می‌کنند!!! این محافل بیشرمانه به دنبال تشدید تحریمهای اقتصادی و تجاوز نظامی به ایران بوده وازالگوی «دادگاه» میلوسویچ وصدام حسین و….حمله به لیبی الهام می‌گیرند….

حزب کار ایران (توفان) بر این نظر است که نمایشات و صحنه‌سازی‌های یاران امپریالیسم و صهیونیسم را آنهم با نقاب «چپ» باید درمتن سیاست عمومی امپریالیسم و صهیونیسم که برضد ایران و نه جمهوری سرمایه‌داری اسلامی عمل می‌کنند، دید

نقض همه حقوق قانونی و به رسمیت شناخته شده بین‌المللی ایران که کشوری ماندگار است، تحریم غیرقانونی و ضد بشری مردم ما، ممانعت از ورود دارو به ایران حتی در زمان بیماری همه‌گیر کرونا، خرابکاری در پیشرفت‌های علمی ایران، تروریسم آشکار برضد دانشمندان ایرانی و مقامات رسمی کشور ایران و… تحقیر هویت ایرانی در همه عرصه‌ها، ساختن فیلم‌های ضد ایرانی در کارخانه‌های تبلیغاتی هولیوود بر ضد ایران، تهدید به بمباران آثار ملی و باستانی ایران توسط دونالد ترامپ ربطی به وجود جمهوری اسلامی در ایران ندارد. این راهزنان جهانی تلاش دارند از ایران یک تل خاکستر به جای بگذارند. ایران و افغانستان دو حلقه مهم ارتباط جاده ابریشم به اروپا هستند و شکستن این حلقه چه در رژیم کنونی ایران و چه در رژیم‌های آینده یکی از سیاست‌های راهبردی امپریالیسم در این منطقه است. فراموش نکنیم بهترین یاران امپریالیسم و صهیونیسم در منطقه خاورمیانه عبارتند از داعش، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، کشور اسرائیل، بحرین و… نظایر آنها که همه آنها مرتجع‌تر و عقب‌مانده‌تر از جمهوری اسلامی ایران بوده و کارنامه‌ای از جنایت با خود به همراه دارند. هیچکدام از این «مبشران» حقوق بشر خواهان تشکیل یک دادگاه بین‌المللی برای محاکمه «محمد بن ارّه» نیستند. روشن است در سیاست عمومی امپریالیسم جائی برای تحقق و احترام به حقوق بشر و حمایت از آن وجود ندارد. کینه امپریالیسم و صهیونیسم نسبت به جمهوری سرمایه‌داری اسلامی تنها و تنها به این علت است که این رژیم حاضر نیست مانند رژیم منفور محمد رضا پهلوی به سرسپرده وفادار آنها بدل شده و اسرائیل جنایتکار را به رسمیت بشناسد. 

ارزیابی از صحنه‌سازی‌های سوئد را باید در این متن قرارداد. «دادگاه استکهلم» دادگاهی برای اجرای عدالت نیست دادگاهی در خدمت مقاصد تبلیغاتی و تجاوزکارانه امپریالیست‌هاست و مبارزه انقلابی بر ضد ارتجاع حاکم در ایران را مخدوش می‌کند. هیچ نیروی ایراندوست و انقلابی نمی‌تواند به عنوان دست دراز شده امپریالیسم و صهیونیسم عمل کند. 

صحنه سازی سوئد به یاری فرقه رجوی، رضا پهلوی، سازمانهای جاسوسی و برخی از محافل ظاهرا چپ سرهم شده است و می‌خواهد خود را مدافع «خلق ایران» جا بزند و با سواستفاده از احساسات پاك خانواده‌های جانباختگان کشتار دهه ۶٠ و تابستان و شهریور سال ۶٧ به مقاصد پلید خود دست یابد.  این دادگاه‌ها دستشان به خون ملتها آلوده است و مشروعیت محاکمه قاتلان و شکنجه گران را ندارند. 

ما اعلام می‌كنیم، این جریانات منحرف و حامی دادگاه‌های امپریالیستی حق استفاده از شهدای حزب ما را که بخاطر مبارزه علیه رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی و مبارزه بر علیه امپریالیسم و برای استقرار سوسیالیسم و حفظ یکپارچگی ایران جانباخته‌اند، ندارند. این یک سیاست تبهکارانه ومغایر با همه اصول انسانی و حقوق بشر است كه عده‌ای با بی‌پرنسیپی و كاسبكارانه و با شیوهای غیراخلاقی و ماكیاویالیستی تصاویر شهدای حزب ما را در جهت اهداف و منافع پست و حقیر خود مورد بهره‌برداری قرار دهند. این محافل خودفروخته سیاسی كه با نقاب «چپ» به میدان آمده‌اند باید پاسخگوی اعمال زشت و خائنانه خود باشند.

همانطور كه بارها تاكید كرده‌ایم فقط دادگاهی حق محاکمه و مجازات جنایتکارانی نظیر نوری، رئیسی و خامنه‌ای و همه کسانیکه دستشان به خون مردم ایران آغشته است را دارد که دادگاه خلق است که با سرنگونی انقلابی رژیم سرمایه‌داری و جنایتکار جمهوری اسلامی و بدست توانای مردم ایران امکان پذیر است. این دادگاه هم صاحبان قدرت درایران را محاکمه خواهد کرد و هم همدستان امپریالیست‌‌ها را که در خارج از کشور برضد مردم ایران با تبلیغ و توجیه سیاست تحریم، تهدید و تجاوز به ایران فعال بوده وبا اخاذی از بیگانه به عمرآلوده خود ادامه می‌دهند.

 سرنگون باد رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی به دست مردم ایران!

 زنده باد دادگاه خلق!

 دست مزدوران امپریالیسم از شهدای توفانی وهمه شهدای راه آزادی واستقلال و عدالت اجتماعی  كوتاه!

 ننگ و نفرت بر حامیان «مداخلات بشردوستانه امپریالیستی»!

حزب کارایران(توفان)

۲۲ مردادماه ۱۴۰۰

www.toufan.org

*تعدادی ازشهدای حزب دراین نمایشگاه عکس که درسال ۶٠ و ۶١وتابستان وشهریور ۶٧ تیرباران شدند ویا زیر شکنجه های وحشیانه جانباخنند، رفقا ،بابا پورسعادت، قدرت فاضلی، داریوش فاضلی ، جانبرارروحی، حسن مختاری،شاهرخ اسفراینی، داریوش انصاری، مسعودنائبیان، اصغر پهلوان، ابراهیم دادجو، ابراهیم نعیمی ویدالله پهلوان،رفیق حجت آلیان (کیومرٽ(

https://t.me/totoufan

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate