پیام شما دریافت شد!

(جوابیه ای به فحشنامه حسن رحمان پناه)

اخیراً و بعد از افتضاح سیاسی دبیرخانه كومه له ابراهیم علیزاده و نامه تهدید آمیز آنها به دلیل باز گشت ۷ عضو رهبری حزبشان به اردوگاه آنها در كردستان عراق و اعتراض اشخاص و نیروهای سیاسی علیه آن، عده ای از جمله حسن رحمان پناه تلاش كردند افتضاح سیاسی شان را با شانتاژ و توهین نامه علیه كمونیستها لاپوشانی كنند. اعتراض به پرونده سازی رحمان پناه و فشار به رهبری حزبشان و شخص ابراهیم علیزاده، یك بار دیگر رحمان پناه را در قامت یك پهلوان ضد كمونیست به میدان آورد.  و در “فحشنامه” خود تحت عنوان “تاریخ دوبار تكرار میشود”، با ادبیاتی تهوع آور و “مهتدی” مابانه، یك بار دیگر مشتی اهانت و بی حرمتی را علیه كمونیستها و هر معترضی به تهدید و ارعابهای جریانش به هم حزبی های خود منتشر كرد. در جواب به این شاگرد “کاک عبدالله” و جریانش چند نكته را متذكر میشوم.

فحشنامه رحمان پناه و سطح درک و فهم او از بحث و جدل سیاسی، جای این نوشته نیست، این ادبیات اگر خوب یا بد است، شایسته خودش است. این فرهنگ نازل پیشكش معاون ابراهیم علیزاده و همفكرانش! بگذار رحمان پناه های این جریان تا دلشان میخواهد در این فضا غلط بخورند، ما و هر انسان شریفی برای سالم ماندن هوای تنفسی و فضای سالم سیاسی از این قبیل بحث های نازل دوری می کنیم. مردم کردستان و خصوصا طبقه کارگر خودش در مورد این افتضاحات قضاوت خواهد کرد.

رحمان پناه با آوردن قسمتی از گفته معروف “مارکس” فرموده است: تاریخ دوبار تكرار میشود. بیچاره کارل مارکس که هر کس و جریانی که بخواهد به دروغها، توهین ها و فریب مردم لعاب حقانیت ببخشد، تلاش میکند با مراجعه به مارکس و آوردن جملاتی از او سر مردم شیره بمالند. البته رحمان پناه راست میگوید تاریخ دوبار تكرار میشود.

در مورد جریان او و همفكرانش، در تاریخ این جریان و بعد جدایی منصور حكمت و كمونیسم كارگری، عبدالله مهتدی یکبار برای گرفتن پاسپورت ورود به دست راستی ترین محافل راست و ناسیونالیست کرد، پرچم فحاشی علیه کمونیستها، تبلیغات جنگ سردی، پرونده سازی علیه منصور حكمت، علیه كمونیسم و تاریخ حزب كمونیست و كومه له، افشا اطلاعات شخصی خود از منصور حکمت و خانواده او، پرچم قوم پرستی و یك فالانژیسم عقب مانده ضد کمونیستی را بلند کرد.

امروز معاون ابراهیم علیزاده و هوادار وفادار “کاک عبدلله” با همان ادبیات سخیف و ضد کمونیستی، با تكرار فحاشی های معلم خود و با اتهامات نخ نما و شناخته شده، همان پرچم پوسیده  را دوباره برافراشته است تا به عضویت در کمپ “كاك عبدالله ها” “مفتخر” شود. رحمان پناه راست میگوید و تاریخ دوبار تكرار میشود اگر بار اول كمدی است بار دوم مضحك است.

مخاطب این پیام حسن رحمانپناه در واقع باند مهتدی است، اما ما مدتها است پیام رحمان پناه و یارانش را شنیده ایم و ظرفیت و تندس ضدکمونیستی امثال او را هشدار داده بودیم.

امروز مهتدی بعنوان شخصیتی فاشیست، توطئه گر، متهم به ترور مخالفین، ضد کمونیست و هر درجه از آزادیخواهی معرف خاص و عام است. پیوستن معاون ابراهیم علیزاده به این باند فاشیستی، بیان ظرفیت هوادارن مهتدی و موقعیت و جایگاه او در این جریان است. حسن رحمان پناه ثابت کرد شایسته این موقعیت “رفیع” است.

آسو سهامی

 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate