باتلاق مولتی کولتی بایدن ! 

 اوباما ، پرزیدنت محبوب اروپائیان  Lieblingspräsident ، ” اولین ” سیاهی که شد پرزیدنت کشور برده داری ،  اولین غلطی که کرد این بود که ، کاکا سیاه رفت ” طرف غلط تاریخ ایستاد ” و مشت سیاه اش را برای رهبر سیاه تر از خودش ، رهبر آدمخور رژیم اسلامی باز کرد و نامه ” دوسِت دارم ” نوشت . کاکا سیاه ( میگویند زندگی اش مهم است ) رفت و با نماینده ولی وقیح ، با روحانی در نیویورک تلفنی دیالوگ ” تمدنها ” کرد و برای حُسن نیت مجسمه ” شیر دال ” هدیه داد . کاکا سیاه بهمراه جان کری و جو بایدن ( مشاور ) و رابرت مالی و جیک سولیوان و ولی نصر ( مشاور ) رفتند و شبانه و دزدانه گونی گونی دلار بار هواپیما کردند ، به شهادت جک استرا در گفتگو با رادیو بی بی سی : ” بله جان کری ( وزیر خارجه دولت اوباما ) توانست دو میلیارد دلار اسکناس را با هواپیما به ایران بفرستد . ” ، به مقصد تهران ، برسد به دست بیت عظما و سرداران اسلام ، ” یس وی کَن ” ! بعله ” زندگی آخوندا هم مهم است . ” ! کاکا سیاه بلک اندیش با ما میتوانیم ، با مشت باز ” برای آخوند ” ، و با مولتی کولتی در سمت غلط تاریخ ایستاد و رفت .

دوست حکومت اسلامی با مشت باز رفت و ترامپ پاتریوت پروتکسیونیست آمد . با اول آمریکا و خشک کردن باتلاق ” اطراف ” واشنگنتن ، و با مشت بسته ! آمد و هر چه کاکا سیاه در این دوران بافته بود ریس ریس کرد و بدور انداخت . آمد و کاسه کوزه همه را بهم ریخت ، کاسه کوزه بازار جهانی و بویژه کاسه کوزه برجام را ! آمد و نون اتحادیه دلالان ، آلمان و انگلیس و فرانسه و ایتالیا و اطریش را آجر کرد .

ترامپ بجای مشت باز ، مشت بسته ؛ بجای مجسمه شیر دال ، ” برای حُسن نیت ” سر سردار رژیم حاج قاسم را اهداء کرد ؛ و بجای صادرات گونی گونی دلار ، گونی گونی تحریم صادر کرد .

 همین پاره کردن سند برجام و برقراری تحریم ها و صدور تحریم های بیشتر ، از جمله تحریم بیت عظما و سرداران سپاه ، اروپای غربی را خیلی ناراحت کرد . ” دوستان سنتی رژیم اسلامی ” ، آنقدر ناراحت که برای نجات رژیم اسلامی بازار سیاه اینستکس راه انداختند ، به هر دری زدند که مبادا آخوندا و سرداران اش شب با شکم گرسنه سر به بالین بگذارند . آنقدر ناراحت که همین غربی های ” دوست آمریکا ” ، همشون به زبان شرقی ها با آمریکای ترامپ صحبت میکردند . در دوران ترامپ ، اتحادیه اروپا و بویژه مین استریم اروپا یعنی فرانسه و آلمان هم شدند ” ضد امپریالیست ” ، ضد آمریکا ! به زبان شرقی گفتند : ” آمریکا که پلیس جهان نیست . ” !

 پلیس جهان نیست ، زیرا ترامپ نون رنو و پژو و فیات و فولکس واگن و زیمنس و بانک هایشان را آجر کرده بود . پمپئو هم به این ” ضد امپریالیسم ناگهانی ” آلمان و فرانسه ،” شرکای اروپایی ” ، گفت : یا در کنار آمریکا می ایستید ، یا در کنار رژیم ملاها ! انتخاب کنید . و آلمان و فرانسه و شرکای اروپایی ترجیح دادند در کنار رژیم اسلامی بایستند .

تنها فرانسه و آلمان نبودند که زبان شرقی اختیار کردند و در کنار حکومت اسلامی ایستادند . شرقی های نشسته در غرب ، چپ ، ” سوسیالیست ، کمونیست ” ، شرقی – ایرانی نشسته در غرب هم از تحریم بیت عظما و سرداران سپاه شدیدآ ناراحت شد و به زبان غربی ها با آمریکای ترامپ حرف زد . ویکتور هوگویی در خیابانهای غرب فریاد زدند :

 

” به چه حق و حقوقی این پرندگان آزاد را در قفس تحریم ها زندانی میکنید ؟ ” ، به چه حق و حقوقی سرداران سپاه را تحریم میکنید ؟ ” دست تحریم ها از سر سرداران اسلام کوتاه ! ” ، رفتند و در خیابانهای غرب اروپا لباس سپاهی پوشیدند و برای برداشتن تحریم ها از سر  سرداران اسلام سینه زنی کردند و در کنار رژیم اسلامی ایستادند . هم یقه خودشان را پاره کردند و هم یقه دیگران را ! مضحکه جالبی بود .

حرف ترامپ درست و سر راست بود . درست و سر راست اینکه نشد دیگه ! ما برجام را رعایت کنیم و تحریم ها را برداریم که هی شرکتها و بانکهای کوچک و بزرگ چینی و روسی و اروپایی بروند تهران و از فوائد برداشتن تحریم ها سود به جیب زنند و حکومت اسلامی هم هی بر شدت اشعار ” ضد امپریالیستی ” ضد آمریکایی اش بیفزاید ؟ نخیر ! قبول نیست این معامله !

خلاصه ! ترامپ هم با پروتکسیونیسم غلط مربوط به دوران سپری شده ، و با آنتی گلوبالیسم غلط تر ، در سمت غلط تاریخ ایستاد و رفت .            

ترامپ اوانگلیست  ” احمدی نژاد رژیم ” رفت ، رفت اما نه بطور معمول و تبریک گویی به پرزیدنت بعدی ، رفت به همت چپ ضد امپریالیست پرو حکومت اسلامی نشسته در آمریکا ، به همت جنبش ” همه با هم ” زندگی سیاهان هم مهم است ، به همت هنرمندان و هالیوود متعفن ، و به همت ” کمونیسم نوین ” باب آواکیان ، کمونیسم نوین هم رفت و انگشت اش را بنفشی کرد تا دومین کاتولیک بعد از نیکسون وارد کاخ سفید شود .

 و بایدن ” روحانی رژیم ” وارد کاخ شد . فاکس نیوز رفت و سی ان ان آمد . سی ان ان خانم امانپور ، پادو رژیم اسلامی ! خبر پیروزی بایدن و شکست ترامپ را چه کسی به جهانیان اعلام کرد ؟ جالب بود سی ان ان ! همان سی ان انی که ترامپ چهار سال پیش در کنار رینگ Wrestling  زیر مشت و لگد گرفته بود و زمین اش زده بود . 

بایدن کاتولیک با ” آمریکا کام بَک ” و با آبیاری باتلاق تئوریک مولتی کولتی آمد ! به کام آخوند کام بَک کرد . حالا دیگر وقت مولتی کولتی بازی – همان باتلاق ، لجن تئوریک گسترش یافته در اروپا – و وقت تعامل و تعادل با بقیه جهان و مهمتر از همه وقت تعامل و گفتگو با حکومت اسلامی ایران است . ” هم سانتریفیوژها در ایران بچرخد و هم ….. ”  

مولتی کولتی ! یکی دو تا وزیر و مشاور سرخپوست ، دو سه تا مشاور و وزیر لاتینی ، و سه چهار تا وزیر و مشاور سیاهپوست از هر دو جنس ، و انتخاب خانم کاملا هریس ” اولین زن سیاه ” بعنوان معاون اول و ” رئیس جمهور احتمالی دوره انتقالی ” ! این اولین ها هم پدر مادر در بیاره ! 

 

 و مهم تر از همه ، که موضوع ما است ، انتخاب تیم ایران اش به سرپرستی آنتونی بلینکن ، بلینکن تحصیل کرده حقوق و وکالت در پاریس – همان پاریسی که آخوند از نجف بلند کرد و آورد به پاریس – با همراهی و مشاوره جیک سولیوان و رابرت مالی و ولی نصر ! یعنی همان تیم و مشاوران دوره اوباما ! از افتخارات حضرت سولیوان اینکه میگویند جناب آرشیتکت برجام بود .

 آرشیتکتی که هر چه رژیم اسلامی خواسته بود در برجام گنجانده بود . حتی  غنی سازی ۶۰ درصدی ! عراقچی ” شروع غنی سازی ۶۰ درصدی را اقدامی در چهار چوب حقوق ایران ذیل بند ۲۶ و ۳۶ برجام  … “

هم اکنون دور چهارم گفتگو و تعامل با رژیم آدمخور اسلامی ایران در وین تمام شده است و وارد دور پنجم شده اند . در پشت این پرده دیپلماتیک ” غیر مستقیم ” رابرت مالی و جناب آرشتیکت برجام نشسته اند ، بعلاوه  چین و روسیه و آلمان و انگلیس و فرانسه ، جمع دوستان ” سنتی ” رژیم اسلامی !  

همونائیکه چهار پنج سال پیش با افتخار و به زبان دیپلماتیک گفته بودند :

 ” توافق کرده ایم تا در آینده به توافق برسیم ! ” ، امروزه و در وین دارند همان جفنگیات چهار پنج سال پیش که نه ، جفنگیات بیش از یک دهه را تکرار میکنند . میگویند : ” گفتگو ها سازنده و مثبت konstruktiv und positiv  بود . ” ، پوزیتیو و کونستروکتیو آنهم از جانب رژیم آدمخور اسلامی ؟ 

 هماهنگ کننده ( دلال ) این گفتگوهای مثبت و سازنده  ، دوستان و دلالان سنتی رژیم اسلامی ، آلمان و فرانسه هستند . پیش از شروع مذاکرات در وین ، روحانی هوم اوفیسی با مرکل و مکرون هماهنگ کرد . بایدن هم سیگنال هایی برای آخوندا ارسال کرد . اول حوثی ها را از لیست تروریستی حذف کرد ، بعد بن سلمان را مسئول قتل خاشقجی معرفی و محکوم کرد و حال هم شروع مذاکراتی در وین برای لغو تحریم ها ! میخواهند تحریم های بیت عظما و سرداران سپاه را بردارند ! میخواهند دوباره و به زبان دیپلماتیک به مردم جهان بگویند :

” باز هم توافق کرده ایم تا در آینده به توافق برسیم . ” 

بایدن با کام بَک به کام آخوند و با باتلاق تئوریک مولتی کولتی اش ، مولتی کولتی ای که درش  آخوندا و سرداران سپاه نقشی ” سازنده و پوزیتیو ” دارند – ترامپ میخواست همین باتلاق مولتی کولتی و اسلام بازی دمکراتها در آمریکا را خشک کند – با همراهی انگلیس و آلمان و فرانسه و چین و روسیه هر قدر دوست دارند میتواند با رژیم آدمخور اسلامی ایران ، ” ننگ بشریت ” ، توافق کنند که بعد به توافق برسند . بایدن هم کاری دیگری جز سمت غلط تاریخ ایستادن ندارد . نیامده هم در سمت غلط تاریخ بود . 

 موضوع این است که اکثریت مردم ایران یعنی کارگران و فقرا و ندارها و بخشی از کمونیسم در ایران با این رژیم اسلامی به توافق نمیرسند . نمیرسند و نخواهند رسید . ننگ خودشان میدانند که با این حکومت ننگ بشری به توافق برسند . نابود باد حکومت اسلامی ! 

اژدر امیری :  ۱۷.۰۵.۲۰۲۱                         

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate