سیویلیزاسیون و بربریت  !

سباستین کورتز صدر اعظم جوان اطریش روز پس از عملیات رعب و وحشت و ترور جماعت اسلامی در وین ، رو به خبرنگاران گفت : ” این نزاعی بین مسیحیان و مسلمانان ، بین اطریشی ها و مهاجرین نیست . این جنگی ست بین تمدن و بربریت Kampf zwischen Zivilisation und Barbarei  ” ، چند روز بعد در کنفرانس ویدیویی ” مبارزه با تروریسم اسلامی ” سروران سیویلیزاسیون اروپایی ، سرور هلندی مارک روته عین همین جمله صدر اعظم جوان را تکرار کرد . مرکل و ماکرون و دیگر سروران هم به شهروندان اروپایی قول داده اند که از این پس سفت و سخت ” با تروریسم اسلامی ” مبارزه کنند .

رسم است پس از هر عملیات بمب گذاری ، چاقو کشی ، ترمز بُری ، سر بُری ،  گروگان گیری و تیراندازی ” بی تبعیض ” بربر های نشسته در غرب ، سران متمدن دول غربی دور هم جمع شوند ، در خیابانها رژه بروند و در محل وقوع جنایت دسته گُل بگذارند . تا اینجا مشکلی نیست ، همه چیز بر اساس پروتکل عزاداری و احترام به قربانیان ترور است .

اینکه صدر اعظم جوان به این جماعت اسلامی عنوان بربر آویزان میکند ( گر چه خاصه داعش میدانند ) ، با این هم مشکلی نیست . مشکلی نداریم زیرا بخشی از کمونیستهای ایران – و نه همه – از چهل و یک سال پیش همین مدال ” افتخار آفرین ” را به گردن جنبشهای اسلامی انداخته بودند . اما اینکه صدر اعظم جوان ، ماکرون ، مرکل و دیگر سروران سیویلیزاسیون اروپایی نماینده سیولیزاسیونی باشند که به جنگ بربرها میرود جای بحث دارد و مشکل همین جا !

حکومت اسلامی ایران مقیاس و اندازه گیر بربریت است . درست همانطور که پول در جامعه مقیاس و اندازه گیر ارزش است ، حکومت اسلامی ، رژیم آدمخور اسلامی ایران هم اندازه گیر بی ارزشی است ؛ مقیاس و مظهر همه پستی ها ، پلیدی ها ، زشتی ها ، ریاکاری ها ، دروغ ها ، و جنایت ها  است . بی ارزشی و بربریت را با رژیم اسلامی ایران اندازه میگیرند ، نه با طالبان و نه با داعش ! به صدر اعظم جوان برگردیم .

صدر اعظم جوان ، کورتز ، مرکل و ماکرون خود را نماینده تمدن میدانند و پیش قراول مبارزه با بربرها ! شواهد ، اسناد و مدارک ادعای متمدن بودن سروران را و پیش قراولی مبارزه با بربریت را تایید نمیکنند . اسناد و مدارک چیز دیگری میگویند . اسناد و مدارک میگویند :

چگونه چهل و یک سال پیش اجداد مرکل و ماکرون ، سروران سابق سیویلیزاسیون ، سرور بربریتی را از نجف بلند کردند و با چه تشریفاتی در نوفل لو شاتو نشاندند و تا دلتان بخواهد خبر و خبرنگار و کارشناس و رادیو و تلویزیون و میکروفون در اختیار اش گذاشتند و بعد هم با گارد ویژه ایر فرانس عازم ایران کردند و بقیه ماجرا ! سند نجف – نوفل لو شاتو ، نخستین سندی است – حال با اسناد قدیمی تر کار نداریم – که نشان میدهد این اروپا و این سروران چقدر متمدن بودند و هستند و تا چه حد پیشتاز مبارزه با بربریت !

مضحکه است ! سرورانی که دیروز با این و آن بربر در اینجا و در آنجا ، و با بربرهای حاکم ایران نشست و برخاست کرده اند و برای استقرار بربرها شمشیر زده اند و عرق ریخته اند ، امروزه خود را شوالیه های مبارزه با بربریت بدانند .

پیش قراول مبارزه با بربریت از رئیس جمهور اسلامی دعوت نمیکند تا به برلین بیاید و در آنجا با صدر اعظم دلال آلمان ، با گرهارد شرودر گفتگوی تمدنی کند !

پیش قراول مبارزه با بربریت از نماینده آدمخور رژیم اسلامی دعوت نمیکند تا به وین ، این مرکز مهم هنری اروپا و جهان بیاید تا در آنجا با خانم هلگا اشمید ” متمدن ” والس برقصد !

پیشتاز مبارزه با بربریت ، خانم موگرینی ” متمدن ” را با مقنعه و مانتو و حجاب اسلامی روانه تهران نمیکند تا در آنجا ، در مجلس اسلامی دلبری کند و با وحوش خوش و بِش !

پیشگام مبارزه با بربریت ، از رئیس جمهور اسلامی دعوت نمیکند تا به ایتالیا تشریف بیاورند تا در آنجا در هنگام بازدید ” از آثار هنری ” چادر سیاه سر مجسمه هایشان بکشند !

شوالیه های مبارزه با بربریت از رئیس جمهور های اسلامی دعوت نمیکنند تا به فرانسه تشریف بیاورند تا در کاخ الیزه شام اشان را با ” پروتکل ” شراب یا بدون شراب کوفت کنند ! شوالیه های مبارزه با بربریت به ظریف ، این وزیر ویترینی منفور و منحوس رژیم اسلامی نمیگویند : ” جواد جون آب تو دسته بذار زمین ، فورآ با هواپیمای اختصاصی ( به خرج خودمون ) تشریف بیار پاریس که خبرهای خوشی در راه است ، قرار است پرزیدنت گراند ناسیون ماکرون ابتکار عمل ( دیپلماتیک ) را بدست گیرد . ” !

شوالیه های مبارزه با بربریت تلاش نمیکنند برای دور زدن تحریم بربر ها راهی بیابند ! شوالیه ها برای نگهداری ، بقا و طول عمر آخوندا و سرداران اش حتی به قیمت ناراحتی و دلخوری برادر بزرگتر ” مجاهدت نمیکنند ” ! شوالیه ها حاضر نیستند حتی شراب و اتوموبیل اشان از سوی برادر بزرگتر تحریم شود اما به آخوند و رژیم اسلامی ایران صدمه ای وارد نشود . شوالیه ها به رفع تحریم تسلیحاتی رژیم اسلامی به قیمت ناراحتی شدید برادر بزرگتر رای ممتنع مثبت نمیدهند !

شوالیه های مبارزه با بربریت ، سروران سیویلیزاسیون اروپایی خیال ” باطل ” میکنند که هر قدر بیشتر دعوت کنند ، هر قدر بیشتر گفتگو کنند ، هر قدر بیشتر تنش زدایی کنند ، هر قدر بیشتر جایزه بدهند ، هر قدر بیشتر به اسلام احترام گذارند ، و هر قدر بیشتر مولتی – کولتی بازی کنند ، اینان ، این بربر ها و بربر های رژیم اسلامی ایران شووی – شووی سیویلیزه میشوند .

کوتاه و مختصر ” به سروران گرامی ” !

این آخوندا و سرداران اش ، این رژیم ، این حکومت اسلامی ایران سیویلیزه بشو نیست که نیست ! نبوده ، نیست و نخواهد شد .

قطع همه ارتباطات سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، دیپلماتیک با سران جنایتکار رژیم اسلامی ایران نشان میدهد که شوالیه های مبارزه با بربریت ، سروران سیویلیزاسیون اروپایی چقدر متمدن و تا چه حد در حال مبارزه هستند ؟ هرگاه این کار کردید ، آنوقت ما کمونیستهای ایران قبول میکنیم که ” شما در حال مبارزه هستید ” ، قبول میکنیم سروران ” واقعن ” متمدن شده اند .

در این معنای تمدن و بربریت ، شوالیه های مبارزه با بربریت به معنای واقعی ، پیشگام و پیش قراول این مبارزه بطور واقعی و عملی in der Tat   محرومین ، کارگران و کمونیستهای ایران هستند .

اینکه تمدن چیست و بربریت چیست ؟ بربریت اش که مشخص شد چیست و کیست و چه قیافه ای دارد ، تمدن هم اگر میخواهد واقعن تمدن باشد تنها میتواند تمدن کمونیستی باشد .

اژدر امیری –  ۲۴.۱۱.۲۰۲۰

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate