خط رسمی نکبت !

حزب حکمتیست ( خ . ر ) در بیانیه ای ” دست تروریستها از سر سرداران اسلام کوتاه ” ، آسمانی شدن یکی دیگر از سرداران جنایت ” در ایران ” ، سردار فخری زاده را شدیدآ محکوم کرد و ” به حق ” ! و ” به حق افکار عمومی ” انگشت اتهام را بطرف ” رژیم صهیونیستی ” نشانه گرفت تا تمام خشم و غضب و دق دلی اش را سر ” رژیم اشغالگر قدس ” اسرائیل خالی کند .

 رژیم اسلامی پرونده فخری زاده ” دانشمند هسته ای ” اش را به شورای  امنیت ملل برد و از شورا خواست تا آسمانی شدن سردار را محکوم کند . از شورای امنیت دست خالی برگشت . رفت و دست به دامان سازمان بهداشت جهانی WHO شد که ، حال که شورای امنیت محکوم نکرد ، لااقل شما محکوم کن ! محکوم کن زیرا سردار علاوه بر دانشمند هسته ای ، از دانشمندان مبارزه با ویروس کرونا هم بوده و کشفیاتی هم در این مورد داشته ! اینجا هم دست خالی برگشت .

حزب حکمتیست ( خ . ر ) نشسته در غرب هم بیکار ننشست و پرونده فخری زاده را به میان اپوزیسیون مخالف و سرنگونی طلب رژیم برد که ، حال که شورای امنیت و سازمان بهداشت جهانی و فرانسه و انگلیس و آلمان و اتحادیه محکوم نکردند ، لااقل شما بعنوان اپوزیسیون ” خودی ” ، ” ترور دانشمند هسته ای کشورمان را ” محکوم کنید !

 خط و خطوطی این حزب را ، حزب حکمتیست ( خ . ر ) را با خط رسمی نکبت حاکم در یک جهت قرار میدهد . قبل از هر چیز این حزب ، حزبی  ضد غربی و ضد آمریکایی و ضد یهود است . این خط و خطوط اتفاقآ خط و خطوط خود امام رژیم بوده و نیز خط و خطوط خود رژیم اسلامی ایران هست . علاوه بر سمپاتی به حسن نصر الله و حزب الله و حماس  ، خط ۸۸ ، خط سوریه و دکون بقالی ” ایران را سوریه ای نکنید ” ، خط متعارف شدن رژیم ، خط تحریم ها و لغو تحریم ها ، در همه این موارد و خطوط  ، این حزب در کنار خط رسمی نکبت حاکم در ایران قرار میگیرد . خط نکبت ، یکی در داخل و حاکم ، و دیگری در اپوزیسیون و نشسته در غرب !

متعاقب این بیانیه حزب ” دست تروریستها از سر سرداران اسلام کوتاه ” ، عضو کمیته مرکزی اش ، محمد فتاحی در نوشته ای ( روح فرشگرد در کالبد ” سوسیالیستی ” ) رو به محمد آسنگران و سرنگونی طلبان و مخالفان رژیم اسلامی ایران ، پرده از روی ” کالبد اسلامی ” اش برداشت .

سردار کمیته مرکزی بجای پیشنهاد ” کیهان ” مبنی بر زدن آن بندر در اسرائیل ، به حزب الله و رژیم ، پیشنهاد ترور ” نتانیاهو ” را میدهد .

” بطور مثال ، اگر ترور کسی مانند نتانیاهو …..، توسط تروریستهای رژیم اسلامی یا حزب الله لبنان …. ، آیا آسنگران حاضر است … ، مانند امروز اظهار شعف و شادی کند … ؟ “

 پیشنهادی برای اینکه ببیند آسنگران و سرنگونی طلبان و مخالفان رژیم اخلاقیاتی یگانه یا دوگانه و یا چند گانه دارند یا نه ؟ پیشنهادی برای تست اخلاقیات مخالفان رژیم اسلامی !

آسنگران چه اخلاقیاتی دارد به خودش مربوط ، چه پاسخ ” اخلاقی ” به این پیشنهاد سردار کمیته مرکزی حزب ( خ . ر ) میدهد ، این هم به خودش مربوط  ! پاسخ اینجانب به این پیشنهاد سردار ، پیشاپیش محکوم است می باشد . اخلاقیات ما در مبارزه طبقاتی دست خودمان است . اخلاقیات یگانه نداریم ! اینجا محکوم است ، آنجا هم محکوم است نداریم .

اما جالب تر از این پیشنهاد ” ترور نتانیاهو ” ، پیشنهاد ” جارو کردن محمد آسنگران ” !

” … امید به ” تضعیف جمهوری اسلامی ” و باز شدن دریچه ” انقلاب ” ، او را سر جای اصلی خود ، پیش حمید تقوایی بر میگرداند . این واقعیت نشان میدهد که سنت این حزب در کادرهای با سابق شان ، به همین سادگی جارو شدنی نیست . ” !

واقعیت از نظر حضرت چیست ؟ واقعیت یعنی تضعیف جمهوری اسلامی و باز شدن دریچه انقلاب ! همین واقعیت موجب ناراحتی شدید سردار کمیته مرکزی میشود . بنابراین باید دست بکار شد . ” جارو کردن ” !

جارو کردن به زبان پیش و حال جمهوری اسلامی ” تضعیف شده ” و باز شدن دریچه انقلاب ، یعنی گسیل گله موتور سوار چاقو کش بسیج !

محمد آسنگران  هر چی ، و با هر نگاه انتقادی و با هر اخلاقیاتی ، اما در مجموع ” اخلاق ” سرنگونی دارد ، خلق و خوی سرنگونی طلبانه دارد .

آیا این عضو کمیته مرکزی حزب ( خ . ر ) ، محمد فتاحی میخواهد در روح و کالبد بسیج ، خیابانهای خارج کشور را ” از لوث وجود آسنگران و سرنگونی طلبان و مخالفان رژیم اسلامی پاک کند ؟ ” ، آیا آسنگران را ( سابقآ میگفت رفیق و رفیق عزیز ) جارو خواهد کرد ؟ خودش میگوید : نه ! ” به همین سادگی نیست ” !

 آره ! اگر به همین سادگی بود ، پیش از اینکه ایشان دست بکار ” جارو کردن ” شود ، خود رژیم اسلامی این کار را کرده بود . نه اینکه ” تلاش ” نکرد ! تلاش کرد ! اما تا به امروز ناموفق !

نتیجه

نتیجه اینکه ، به دیگران ، به مردم ” مخالف ” تنها میتوان توصیه کرد از این حزب ، حزب نکبت دوری کنید .

به خود سرداران حزب و سردار محمد فتاحی تنها میتوان گفت :

” نکبت همینجاست، همینجا برقص ! ”

 

اژدر امیری –  ۰۵.۰۱.۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate