واکسن ضد کرونای امام کاظم – کاسترو

بزودی ( چند ماه دیگه ) پس از پایان ” موفقیت آمیز ” فاز سوم آزمایشات بالینی و پس از آنکه مراجع ” علمی ” قم مهر تایید زدند که آزمایشات کاملن بر اساس روایت ” اسلامی ” امام کاظم بوده و نیز مراجعی در هاوانا تایید کردند که تمامی مراحل مطابق با روایت ” ضد امپریالیستی ” امام کاسترو بوده ، واکسن ضد کرونای امام کاظم – کاسترو ، محصول مشترک کوبای ضد امپریالیست و ایران اسلامی ” پس از کسب مجوز ” وارد مرحله تولید و به بازار عرضه خواهد شد . تولیدی در مقیاسی خُرد ، برای بازار خُرده فروشان اسلامی – ضد امپریالیستی در شرق و خرده مشتریانی هم در غرب ! محصولی پنجاه درصد اسلامی ، پنجاه درصد کوبایی و صد در صد ضد غربی و ضد آمریکایی !

به احتمال زیاد هاوانا هم ( قیافه اشان داد میزند ) همانند تهران مصرف و استفاده از واکسن بیون تک – فایزر ، مُدرنا و نوع انگلیس اش را برای شهروندان کوبا حرام اعلام کرده و مصرف کنندگان هم بدون شک از عوامل امپریالیسم و غرب ، و لابد مستحق اشد مجازات !

حالا چرا کوبا – عزیز دُر دونه چپ ایرانی – برای آزمایشات بالینی از بین همه کشورها ، از خود لاتینی ها بگیر تا آفریقایی و اروپایی و آسیای دور و نزدیک ، از بین همه رفته رژیم آدمخور اسلامی ایران را انتخاب کرده ؟ اتفاقی است ؟ بی دلیل است ؟ خُب معلوم است که بی دلیل نیست ، اتفاقی نیست !

مجرم سابقه دار

اتفاقی و از سر تصادف است که کوبا ” ناخواسته و نا آگاهانه ” مرتکب جرم و عمل خلاف کارانه شده ؟ خُب نه ! سوابق نشان میدهد که طرف از این اعمال خلاف کارانه و جرایم زیاد در پرونده دارد . پرونده قطور ! از مجرمین سابقه دار است .

مثلن ، و نشان به این نشان که رهبر ” خاک بر سر ” کوبا ، کماندو فیدل در همان آغاز به قدرت رسیدن خمینی گفت :

 ” امام تنها رهبر دینی است که به تغییر انسانی جهان می اندیشد ، … اسلام تنها دینی است که جهاد و شهادت و مبارزه با نابرابری و ظلم را به عنوان یک عمل دینی قبول دارد . ” !

مثلن ، و نشان به این نشان که رهبر ” با بصیرت ” کوبا رفت و دسته گل گذاشت به گور امام و رهبر ” جنایت ” رژیم !

مثلن ، راهپیمایی ضد امپریالیستی رهبر ” فرزانه ” کوبا با سید حسن فرزند امام ” عزیز ” اش در هاوانا !

مثلن ، اعطا و الصاق عالیترین نشان دولتی کوبا با دستان ” مبارک ” فیدل به سینه خاتمی !

مثلن ، نشست و برخاست های دوستانه فیدل با سران حکومت اسلامی ، هیچ مقام دولت اسلامی را از گَپ های برادرانه بی نصیب نکرده .

مثلن ، پارازیت انداختن بر روی شبکه های ماهواره ایی مخالفین از کوبا !

مثلن قاچاق حزب الله و آدمخوران رژیم اسلامی به آمریکای لاتین و غیره و غیره !

از کوبایی ها ” گفتار بد ، پندار بد ، کردار بد ” زیاد دیده ایم !  حیف که نمیشود ” در اینجا ” جرایم مجرم را دونه به دونه با عکس نشان داد .

بله ، اتفاقی نیست که ” دانشمندان کوبایی هوس کرده اند با دانشمندان طب اسلامی آزمایشات بالینی کنند . ” !

دلایل

خُب زیاد هم پیگیر دلیل و دلایل ” قانع کننده ” نشوید . کافیست شما ضد غربی و ضد آمریکایی باشید . همین برای هرگونه اشتراک عمل و وحدت و برادری ” خلق ها ” کافیست .

با همین ” نیات خیر ” پولیتیک ضد غربی و ضد آمریکایی است که کاسترو میرود دسته گل میگذارد به گور امام رژیم ، و امامی که فرمان قتل هزاران انسان را صادر کرده ، میشود دوست و برادر ، و قاچاقی متحد ” سوسیالیسم ” !

از هیچ طریقی و با هیچ ملاک و محکی نمیشد این رژیم اسلامی ایران و این آدمخوران را دوست و برادر و کشور برادر ، و بدتر از همه متحد ” سوسیالیسم ” خطاب کرد ، جز از طریق و با نیات خیر مبارزات ضد آمریکایی ، ضد غربی و ضد امپریالیستی !

آره ! ” جاده جهنم را با نیات خیر سنگفرش کرده اند . “

تا به امروز این نیات خیر کوبا و کاسترو ، این نیات خیر ونزوئلا و چاوز و مادورا و سوسیالیسم بولیواری با قفس های خالی ، نتنها هیچ کمکی نکرده و هیچ خیری – نه به مردمان خودشان و نه به دیگر مردمان – نرسانده ، بلکه شری شده برای مردم ، و بر درد و رنج و فقر و فلاکت مردم نیز افزوده است .

علیرضا بیگلری رئیس انستیتو پاستور اسلامی گفت : ” مطمئن باشید واکسن مشترک ما و کوبا ، جزو افتخارات دنیا خواهد بود . ” !

آره جناب رئیس انستیتو پاستور اسلامی ، مطمعنن و اصلن از افتخارات دنیای امروز است که شماها هستید ، که شما دولت اسلامی تشکیل میدهید و دولت اتان را برسمیت می شناسند . این دنیا میتواند به هر چیزی افتخار کند .

 ” مطمئن باشید ” از منظر دنیای کمونیسم برعکس ، وجود دولت هایی نظیر ونزوئلا و کوبا با این دوستان و متحدین اسلامی اش که یکیش هم شما باشید ، بزرگترین توهین به سوسیالیسم و کمونیسم است . آشکار تر از این نمیشود به سوسیالیسم و کمونیسم توهین کرد .

اژدر امیری –  ۲۴.۰۱.۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate