در آستانه انقلاب زن زندگی آزادی، قدرت اتحادمان، جمهوری اسلامی را سرگردان و وحشت زده کرده است!

در آستانه انقلاب زن زندگی آزادی، قدرت اتحادمان، جمهوری اسلامی را سرگردان و وحشت زده کرده است!

https://wp.me/p9yWrK-3zu

در روزهای گذشته حجم اخبار فشار، تهدید و بازداشت خانواده های دادخواه، احضار و صدور حکم برای معلمان و بازنشستگان، بازداشت شهروندان جامعه بهایی و بازداشت وسیع فعالین در گیلان و کردستان در رسانه ها افزایش یافته است. در اظهارات شان گفته اند فعالین زن گیلان در حال سازماندهی اعتراضات سالروز قتل مهسا(ژینا) امینی بوده اند.

ابعاد فشار، احضار و بازداشت فعالین، تماما از ترس و استیصال رژیمی نشان دارد که سیاست احضار و بازداشت وسیع فعالین را با خیال خاموش کردن و جلوگیری از اعتراضات باشکوه بمناسبت انقلاب زن زندگی آزادی جهت در قدرت ماندنش، انتخاب کرده است.

رژیم از سر وحشت و ترس از جوانانی که در خیابانها اسکیت بازی راه انداخته اند، خانواده های دادخواه که هر روز به جامعه درس مقاومت و ایستادگی میاموزند، زنان جوانی که خیابانها را با پرت کردن حجاب هایشان تسخیر کرده اند، مبارزه هر روزه جوانان و دختران اکباتان و معلمان و بازنشستگان و کارگران برای زندگی بهتر، به تکاپو و دست و پا زدن افتاده است.
جمهوری اسلامی از سر درماندگی و استیصالش در مقابل شجاعت و اتحاد جوانان و اقشار مختلف جامعه، راهی بجز بگیر و ببند و بازداشت های وسیع برای نجات جانش نمی بیند.
اما رژیم فراموش کرده است، امروز زندانی سیاسی از درون زندان در همبستگی با مردم و مبارزاتشان در کف خیابان حرف میزند، بمناسبتهای مختلف در دفاع از جوانان، کودکان و زنان بیانیه میدهد و مطالبه گری میکند. فراموش کرده است، مردم عهد بستند و گفتند ” قسم به خون یاران ایستاده ایم تا پایان” و شعار “زندانی سیاسی آزاد باید گردد” این مطالبه تضمین کننده آزادی بیان، تشکل و تجمعات در جامعه، سر لوحه منشور انقلاب شان شده است. همین جمعه پس از هفته ها بیرون آمدن و اعتراض در زاهدان اینرا نشان داد.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی تهدید، بازداشت خانواده ها و فعالین را بشدت محکوم میکند و از همه شما مردم شریف و آزادیخواه میخواهد به هر طریق و شکل ممکن صدای بازداشت شدگان اخیر باشیم. قدرت ما در اتحاد ماست.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۲۸ مرداد ۱۴۰۲
۱۹ آگوست ۲۰۲۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate