روز جهانی حمایت از زندانی سیاسی سهیل عربی

روز جهانی حمایت از زندانی سیاسی سهیل عربی
در جلسه کلاب هاوس با شرکت مادر #سهیل_عربی شرکت کنید.

روز سوم اکتبر ۲۰۲۱ برابر با یازدهم مهر ماه ۱۴۰۰ روز جهانی سهیل عربی اعلام شده است. این روز توسط دو نهاد آتئيستی اِكس مسلم و جمهوری بی خدایان فراخوان داده شده و قرار است در سوم اکتبر تظاهراتهایی در کشورهای مختلف جهان برگزار خواهد شد.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی از اعلام این روز استقبال و پشتیبانی می‌کند و از شما مدافعین آزادی زندانیان سیاسی دعوت میکند که در این تظاهراتها شرکت کرده و یا در شهر محل اقامت خود تجمعاتی سازمان دهید.

کمیته مبارز برای آزادی زندانیان سیاسی در طول مدت زندانی بودن سهیل عربی از طریق کارزارها، انعکاس وضعیت سهیل، ارسال نامه های مکرر به سازمانهای جهانی و مطرح کردن خواست آزادی سهیل عربی از وی حمایت کرده و به این تلاش‌ها همچنان تا آزادی سهیل ادامه خواهد داد. امسال به مناسبت روز جهانی سهیل عربی ما ضمن شرکت در تظاهرات در کشورهای مختلف و سازماندهی تجمعات، برنامه ویژه ای در تاریخ اول اکتبر برابر با نهم مهر در کلاب هاوس با شرکت مادر سهیل عربی، فرنگیس مظلوم خواهیم داست. از شما دعوت میکنیم که در کلاب هاوس کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی همراه ما باشید .
تاریخ : جمعه یکم اکتبر۲۰۲۱ برابر با ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۹ شب به وقت ایران و ۱۹:۳۰ به وقت اروپای مرکزی .
از طریق لینک زیر لطفا وارد اطاق شده و دوستانتان را دعوت کنید.

https://www.clubhouse.com/join/%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C/krTH6dZ8/xeDY7QQP

سهیل عربی، ۳۶ساله، عکاس و‌ وبلاگ نویس و آتئیست در سال ۱۳۹۲ دستگیر شد. سهیل صفحات فیسبوکی به نام “نسلی که دیگر نمی خواهد نسل سوخته باشد” را داشت . ‘ جرمی’ که سهیل هشت سال است که به خاطر آن شکنجه و زندان شده است گفتن حقایق است. گفتن حقایق امر و جوهر زندگی سهیل عربی بوده و می‌باشد. سهیل را از حق بودن با تنها فرزندش محروم کرده اند، از درمان محروم کرده ، در بدترین و خطرناک‌ترین شرایط زندان از جمله حبس و شکنجه در زندان تهران بزرگ قرار دادند، بارها مجبور شد برای رساندن صدای اعتراضش دست به اعتصاب غذا بزند، مادرش را دستگیر، تهدید و محکوم به زندان کردند. رژیم از هر فرصت و بهانه ای برای شکنجه، اعمال فشار و صدور احکام بیشتر زندان برای سهیل و خانواده اش استفاده کرده است. علیرغم تمام این فشارها، سهیل حاضر به عقب نشینی نشده است. سهیل صدای آزادیخواهی و حق طلبی است و حتی در زندان شجاعانه همواره صدای زندانیان سیاسی و خانواده هایشان بوده است. سهیل در یکی از نامه هایش چنین نوشت:
“ من سهیل عربی فریاد نسلی بودم که دیگر نمیخواست نسل سوخته بماند، نسلی که نه زندگی کرد که از مرگ بترسد و نه آزاد بود که از زندان هایتان هراس داشته باشد “ .

سهیل صدای یک نسل است و حمایت از سهیل حمایت از نسلی است که شجاعانه در مقابل سرکوب، زندان و شکنجه و اعدام ایستاده و با اعتراضش به میلیونها نفر در ایران و نوید آزادی و امید تحقق یک زندگی شایسته انسانیت را داده است.

بیایید در روز سوم اکتبر ۲۰۲۱ برابر با یازدهم مهرماه، روز جهانی سهیل عربی، صدای شجاع و رسای سهیل را به گوش جهانیان رسانده و خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط سهیل عربی باشیم.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

کانالهای تماس با کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

Facebook:
Facebook/IranZendaniSiasi

Telegram: ‏‌‎@cfppi3

Instagram: @cfppi

Tweeter: @IranCfppi

website: www.cfppi.org

YouTube: https://youtube.com/user/CFPPI

Email:
‌‏cfppiiran2006@gmail.com
shiva.mahbobi@gmail.com
pouyandeparisa@gmail.com

Shiva Mahbobi,
Spokesperson

Tel +44(0)7572356661
+491766262458

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate