برای انقلاب مردم درایران با شعار آبان ادامه دارد به خیابان میایم!

بیانیه
برای انقلاب مردم درایران با شعار آبان ادامه دارد به خیابان میایم!
در همبستگی با انقلاب جاری مردم شجاع و جسوری که در خیابانها جنگی تن به تن با مزدوران رژیم آدمکش اسلامی را تجربه میکنند، با شعار “زن، زندگی، آزادی” و “زندانی سیاسی آزاد باید گردد” به خیابانها میایم.

https://wp.me/p9yWrK-3el

انجمن خانواده جانباختگان پرواز ۷۵۲ و تعدادی از خانواده های جان باختگان آبان خونین بمناسبت سومین سالگرد آبان خونین ۹۸، راه پیمایی سراسری را فراخوان داده اند که تا بحال دهها شهر در چندین کشور از آمریکای شمالی، کانادا تا اروپا به این فراخوان پیوسته اند.

جوانان، نوجوانان، زنان و مردان ما بیش از دو ماه است شبانه روز در جنگی تن به تن با رژیم کودک کش اسلامی بسر میبرند. امروز در سومین روز فراخوان مردم در ایران، شاهد سومین روز اعتصاب وسیع کسبه و بازاریان در کنار اعتراضات سراسری بودیم. قدرتمان برای پایان دادن به جنایات جمهوری اسلامی در اتحاد برای ادامه اعتصاب و اعتراضمان در خیابان میباشد. در خیابان ماندن رمز پیروزی ماست.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی از شما مردم شریف، آزادیخواه و انساندوست میخواهد وسیعا در سراسر دنیا به راهپیمایی ۱۹ نوامبر برابر با ۲۸ آبان، علیه حکومت زندان، اعدام و کودک کش و برای انقلاب ایران بپیوندید!

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۲۶ آبان ۱۴۰۱
۱۷ نوامبر ۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate