تشدید بحران اقتصادی ، خطرجنگ و تدارک اول ماه مه  ۱۴۰۳

تشدید بحران اقتصادی ، خطرجنگ و تدارک اول ماه مه  ۱۴۰۳

کارگران مبارز!

فرارسیدن اول ماه مه روز تجلی همبستگی و اتحاد کارگران سراسر جهان را به شما شادباش میگوئیم.

اول ماه مه امسال با اوضاع متفاوتی روبروهستیم ،  تشدید بحران اقتصادی و خطر جنگ، طبقه کارگر وزحمتکشان را با چالشهای متعددی مواجه کرده است. در عین حال تشدید بحرانهای اقتصادی و روی آوری دول سرمایه داری به جنگ و کشتار ماهیت این نظام وضرورت انقلاب اجتماعی و استقرار سوسیالیسم را آشکارترساخته است. وراه حل های کارگری وسوسیالیستی نزد افکارعمومی کارگران وزحمتکشان جهان از مقبولیت بیشتری برخوردارشده است.

جنگ میان قدرتهای سرمایه داری جز ویرانی و کشتار نتیجه دیگری که به نفع توده های عظیم کار وزحمت باشد، در بر ندارد . در این جنگهای ارتجاعی، درحالیکه کارگران و محرومان هر دو طرف  در جبهه های جنگ همدیگر را سلاخی میکنند، شرکتهای تولید کننده سلاح ومهمات و ملزومات جنگی ، صاحبان قدرت و ثروت، دلالان و سفته بازان ورانت خواران و قاچاقچیان کله گنده بر ثروت های خود میافزایند. اول ماه مه امسال ضمن مخالف با جنگ افروزیهای رژیم و دولت نژاد پرست اسرائیل و سایر قدرتهای سرمایه داری که در پی گسترش جنگ هستند، به اقدامات اعتراضی وانقلابی خود را بر علیه جنگ و بر علیه  نظام سرمایه داری، سازمان دهیم.ازطریق وسائل ارتباط جمعی  آگاهی توده های طبقه کارگر و محرومان جامعه را نسبت به علل و نتایج جنگ آگاه سازیم  ودرک آنها از وضعیت اقتصادی واجتماعی غیرقابل تحمل ورنجهای بیشماری که نظام سرمایه برزندگی آنهاتحمیل کرده است، راارتقاء دهیم.

کارگران پیشرو و انقلابی !
مبارزات ضد سرمایه داری درحال گسترش در میان متحدین اصلی طبقه کارگراست.

بمثابه بخش آگاه وپیشرو جنبش کارگری، ضمن گسترش دامنه تبلیغ وترویج سوسیالیسی در میان همکاران خود وحفظ استقلال طبقاتی کارگران، اول ماه مه امسال  باشعارمحوری کار- مسکن-آزادی و شعارهای قطع بی درنگ جنگ ارتجاعی و کشتار، به میدان بیائیم و با طرح مطالبات اقتصادی،اجتماعی وسیاسی، زمینه های سازمانیابی واتحاد متحدین طبقه کارگر و جنبشهای اجتماعی را زیرچتر جبهه ای انقلابی  با هدف سرنگونی نظام حاکم و استقرارساختاراقتصادی اجتماعی نوین مبتنی برشوراها، تقویت کنیم.

زنده با اتحاد جهانی طبقه کارگر 

نابود باد نظام سرمایه داری 

زنده باد سوسیالیسم

سازمان

اتحادفدائیان کمونیست ۲۶فروردین ۱۴۰۳ 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate