پیام تسلیت بمناسبت درگذشت رفیق مسعود دقیقی اصل 

پیام تسلیت بمناسبت درگذشت  فدائی کمونیست

رفیق مسعود دقیقی اصل 

با کمال تاسف روز۲۷ دسامبر۲۰۲۱ رفیق مسعود دقیقی اصل، یکی از فعالین سازمان اتحاد فدائیان کمونیست بعد از تحمل یک دوره بیماری در یکی از بیمارستان های شهر گوتنبرگ سوئد چشم از جهان فرو بست.

رفیق مسعود از دوران نوجوانی به صفوف سازمان چریکهای فدائی خلق ایران پیوست و در جریان انشعاب  اقلیت و اکثریت در مرزبندی با جناح  سازشکار اکثریت به سچفخا اقلیت پیوست. وی بعد از مدتی فعالیت مخفی دستگیرو زندان و شکنجه را تجربه کرد. 

بعد از آزادی از زندان به مبارزه و تداوم انقلاب تارسیدن به آزادی پای فشرد. پس از مدتی ناگزیر از کشور خارج شد و به مبارزه خود در سازمان اتحاد فدائیان کمونیست ادامه داد و در بخش های مختلف سازمان مسئولیت گرفت و تا آخرین روزهای زندگی اش  که توان و انرژی داشت از انجام وظائف انقلابی اش باز نماند اما  متاسفانه در آخرین روزها بیماری امان اش را برید و تحمل اش را به پایان رساند.

با درگذشت نابهنگام رفیق مسعود، جنبش کارگری و کمونیستی ایران یکی دیگر از فعالین و یاران با وفای خود را از دست داد.

ما در گذشت رفیق مبارز و همرزم همیشه همراه، رفیق مسعود دقیقی اصل را به بازماندگان اش بویژه همسرش پروانه عزیز که در تمام فراز و نشیب های زندگی با او همراه بود و نیز فرزند ش سامان عزیز و سایر اعضای خانواده و دوستان  و همرزمان اش از صمیم قلب تسلیت میگوئیم و خود را درغم و اندوه آنها شریک میدانیم.

یاد و خاطره رفیق مسعود، کارگری کمونیست  وانقلابی که زندگی اش را وقف مبارزه برای آزادی و سوسیالیسم کرد،  گرامی  و جاودان باد.

روابط  عمومی

سازمان اتحادفدائیان کمونیست 

۲۷دسامبر۲۰۲۱

هفتم دیماه ۱۴۰۰

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate