کشتار یکطرفه بدستوراستعمار 

کشتار یکطرفه بدستوراستعمار

جبهۀ مردم برای نجات ایران …خط سوم …نه ملا نه آمریکا

اعلامیه شماره ۱۲۱

= ۲۴ ژانویه ۲۰۲۴ چهارم بهمن

ملایان در نیابت از امام زمانی که ساخته فراموشخانه های انگلیس، و مجسم در جسم و جان سید علی خامنه ای شیخ خراسانی است، به دست شعیب سر دسته دزدان عالم، “محمود احمدی نژاد”،  داماد جنتی از شورای نگهبان، ثروت ملی را با ترفندی بی مانند از عرصۀ ایران غیب کرده و یکجا به حسابی در کانادا و از آنجا به حساب ارباب ظهور در انگلیس واریز کردند.

و این سر آغاز کلان دزدی های ملایان ظهور، در کنار منقل بافور و بافتن خزعبلاتی در اعماق چاه جمکران به نفع استیلای ارباب استعمار فرتوت جهان بود. از آن زمان تا به خود امروز بودجه ملی همواره در نموداری منفی دست و پا می زند. و دولت ها همگی یکی بعد از دیگری مغروض و مغروض تر می شوند. و ملتی در قعر فقر فرو می رود.

استعمار، انگل خونخواری که برای مکیدن خون ملل نوکران خود را به ملل تحمیل می کند، برای بخشیدن تاج و تخت پادشاهی به ملایان، خون می خواهد. تنها تکاندن خزانۀ ملی در دامن ارباب کفایت نمی کند. ارباب خون می خواهد، خون…خون. دیکتاتوری شدید اهرم استیلای استعمار است.

و این خون، و این اعدام های پیاپی، مهر استعمار بر پیشانی کشور ایران است. تا زمانی که فرزندان ملت ایران در زندان ها سلاخی می شوند و خون از زیر نرده های زندان ها در تمامی ایران جاری می شود ، ملت ایران باید بداند که تحت استعمار شدید انگلیس دارد نفس می کشد.

اعتراض و تمنا برای لغو اعدام ها اثری نمی تواند داشته باشد. چون استعمار خون می خواهد. و حاکمیت دست نشانده استعمار، از خود اراده ای برای لغو اعدام ها ندارد. این یک حقیقت تلخ ، ولی قانون استعمار است.

ایران بالاترین تعداد اعدام ها در جهان را دارد. این نشانۀ سرسپردگی کامل رژیم ملا به استعمار است.

هر کس خواهان توقف اعدام ها در ایران است، باید نوک تیز دشنه را به طرف اربابان استعمار بچرخاند. و سرنگونی ملایان انگلیسی را سر لوحۀ تمام کارها بکند. و باز کردن راه سلطه برای هر وابسته به هر استعماری را جدا متوقف کند. چون استعمار از هر نوع و دسته خون می خواهد.

به پیش ای ملت داغدار دلاوران خویش به پیش

به پیش علیه استعمار امپریالیست ها از هر نوع و از هر دسته به پیش

مذهب نقاب استعمار برای به صلابه کشیدن ملل

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate