بیانیه کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی بمناسبت هشت مارس

بیانیه کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی بمناسبت هشت مارس

هشت مارس، روز جهانی زن،  روز حمایت از انقلاب زن زندگی آزادی را گرامی میداریم!

امسال در شرایطی به استقبال هشت مارس،  روز جهانی زن میرویم که چشمها در سراسر جهان به سرنوشت انقلابی بی نظیر در ایران دوخته شده است. انقلابی که در اعتراض به قتل مهسا ژینا امینی شروع شد و سریعا به اعتراض وسیع و همگانی جوانان، زنان و مردم علیه فقر، فساد، نابرابری و عدم آزادیهای اجتماعی و سیاسی شد.
انقلابی که تمام گرایشات سیاسی از راست تا چپ جامعه را آنرا انقلاب و انقلابی زنانه نامیدند. انقلابی که اعتراض به حجاب اجباری و بی حقوقی زنان کلید رمز آن بود و حضور زنان از زندان تا خیابان در صف اول آن، جهان را به تحسین واداشت.  انقلابی که در جهان طنین افکن شد
و میرود تا در زندانها را بشکند و عزیزانمان را از چنگ جنایتکاران اسلامی رها کند.

در سراسر جهان مراسم مختلفی بمناسبت هشت مارس و در حمایت از انقلاب زن زندگی آزادی بر پا میگردد. در هشت مارس امسال باید بتوانیم صدای دانش آموزان شجاع و جسور مان که حیطه را بر حکومت اسلامی با پاره کردن عکسهای خامنه ای و خمینی تا اعتراض  در خیابان واعتصاب در مدرسه  تنگتر کردند باشیم. دانش آموزانی که در موج بعدی اعتراضات بدون شک قویتر و متحد تر همراه با خانواده هایشان بساط رژیم را جارو خواهند کرد و حکومت همین امروز از سر استیصال و ترسش دست به ترور بیولوژیک آنها زده است.

در هشت مارس امسال صدای دهها زندانی زنی که از دل سیاه چالهای زندانهای جمهوری اسلامی ساکت ننشستند و پرچم اعتراض علیه بی حقوقی و زن ستیزی رژیم را برافراشته نگه داشتند با شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد باشیم و خواهان به محاکمه کشیدن آمرین و عاملین رژیم اسلامی به جرم  ۴۴ سال جنایت علیه زنان میشویم.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۱۶ بهمن ۱۴۰۱/ ۵ مارچ ۲٠۲۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate